Eğer olay sadece takiplesmeyle sınırlı kalıyorsa o zaman hiçbir şekilde sorun yoktur Ben zaten her zaman için şuna karşıyım dur eski sevgili demek iki ayrı düşman takım demek asla değildir yeri geldiğimi birbirlerine selam bile verecek Yeri geldi mi nuşacaktı Çünkü ayrılık demek hiçbir zaman araya düşmanlık koymak demek değildir burada önemli olan İkisi de birbirine karşı olan hislerini artık ölmesi Eğer İkisi de birbirine karşı olan hisleri artık öldüyse normal bir şekilde konuşmaya devam edebilir ve artı zaten senin sorduğun soru sadece takipleşme eğer olay sadece takipleşmeden ibaretse Hiçbir şekilde ben bu olayı büyütmem zaten
Uzun uzun yazmayacağım. Çünkü bu tür şeyleri medenilik (!) olarak görenler olabilir ama bence mezhebi geniş olmayan diğer tabirle eğer ga**t değilse bunu kabul etmez hatta bu düşünce içerisinde olan kadınla veya erkekle de işi olmaz.
İstediği kadar güzel, arkadaşça ayrılsın bu ilk başta bana olan bir terbiyesizlik. Bunu kabul eden, şu genişlik seviyesine ulaşabilen insanları da anlayamıyorum.
Evet, sorun. Eski sevgilisiyle hiçbir şekilde iletişim halinde kalmasını istemem. Eski sevgilisinin göz önünde olması demek, kafasının karışması demektir. Ayrıca takipleşmeye devam etmeleri de çok saçma. Bir insan neden eski sevgilisinin paylaşımlarını takip etmeye devam eder ki? Şahsen ben kafamda bitirmişsem her türlü bitiririm. Onu bana hatırlatacak hiçbir şey bırakmam geriye. Sanalda da, reelde de...
Sevgilimin sosyal medyası yok, ama olsaydı ve eski sevgilisiyle de takipleşemezdi çünkü eski sevgilisi en son 17 yaşında biz ayrıldığımız zaman sinirle gitti bir sevgili yaptı 3 gün durabildi o zamanki akıl 😂 ondan öncede ben vardım hâlâ da ben varım 😂yani bi zahmet etmesin edemez de zaten
Eski sevgili her zaman kötü biri demek değildir, saygılı bir şekilde arkadaş kalmalarında sakınca yok, bunu bana söylemişse ve haberim dahilindeyse sorun yapmam. Zaten güveniyorum ki hayatıma almışım o kişiyi ama eğer eski sevgilisi ile bir yerlerde denk geliyorsa, hala arkadaş gibi konusuyorlarsa rahatsız olurum bunu da söylerim 😀
Evet olur.. Bi gün tartıştık diyelim ve bu şahıs mesaj atıp tekrardan yürümeye bile kalksa delirrimm sevgilim takmasa da o şahısın bu denli rahat oluşuna delirrimm o yüzden uzak dursun 🤨