Sevgilime ilk defa hediye alacağım. Kazak alacagım. Hediye notuna "Ben yokken sarıp sarmalasın seni, ısıtsın kalbini.. Seni Çok Seviyorum ❤" yazmayi düşünüyorum ama çok sade geldi bana. Erkekler siz ne duşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Kazak aldım bu arada
Sevgilime hediye alacağım sizce bu not sade mi olur? Erkekler sizce?
Bana sorarsan elinle vericeksen kendi ağzınla birşeyler söylemen çünkü onun için not değil senin ağzından çıkan kelimler ve en başta sen önemlisin. Not yazmayı kargo ile veya başka şekilde gönderilen şeylerde yaparsın :)
Ya ben yine de notu da yazdırayım diyorum. Hatira kalsın o zaman. Verirken de operim 🙈 o zaman bu not yeterli. Ya ama bjraz dalgın bi insan unutuyor mesela bsn orda satırlar dizsem unutur ama kagıtta olanı istese de unutmaz ki 😅
Hadi bana yardimci ol 😂 "Üşüdüysen sevgilim söyle bir kat daha seveyim seni yanında olamadığım zaman benim yerime ısıtır seni " bu nasill biri yazmis 😅
bak son güncellemeyi yapıyorum bence bunu yaz " Üşüdüysen sevgilim söyle daha çok seveyim, yanında olmadığım zaman da ısıtsın o güzel kalbini bu kazak...🖤"
"Üşüdüysen sevgilim söyle bir kat daha seveyim seni yanında olamadığım zaman sarıp sarlamalasın seni, ısıtsın kalbini..." Bu sanki daha mı anlamlı oldu 😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ne aldın battaniye mi 🙄 ayıcık mı sarıp sarmalayan ne ki 🙄
Kazak 😅
hee sarıp sarmalasın diyince aklıma ayıcık geldi 😂
ya herkes klişe der ama o lafın değeri düşmez hiç bir zaman sen yaz😁
Ya bana sade geldi sanki daha anlamli bir sey yazayım diyorum.
kendi elinle mi vereceksin hediyeyi
Evet ama not da yazdiracağım yine de
Bana sorarsan elinle vericeksen kendi ağzınla birşeyler söylemen çünkü onun için not değil senin ağzından çıkan kelimler ve en başta sen önemlisin. Not yazmayı kargo ile veya başka şekilde gönderilen şeylerde yaparsın :)
Ya ben yine de notu da yazdırayım diyorum. Hatira kalsın o zaman. Verirken de operim 🙈 o zaman bu not yeterli. Ya ama bjraz dalgın bi insan unutuyor mesela bsn orda satırlar dizsem unutur ama kagıtta olanı istese de unutmaz ki 😅
pekala o zaman içinden gelenleri yaz orasını sen kendin yapman lazım 😉
Ya aklıma bir şey gelmiyor ki hiç. Cidden bu konularda pek iyi değilim
bence soruya yazdığın not gayet güzel çok çetrefilli bişey yazmana gerek yok👌
Hadi bana yardimci ol 😂
"Üşüdüysen sevgilim söyle bir kat daha seveyim seni yanında olamadığım zaman benim yerime ısıtır seni " bu nasill biri yazmis 😅
"Üşüdüysen sevgilim söyle 10 kat daha seveyim seni, yanında olmadığımda ısıtsın o güzel kalbini bu kazak...😊"
gülücük yerine kalp veya sevdiğin başka bir emoji falan koyabilirsin bence güzel oldu umarım yardımım dokunmuştur.
Tamamdır bunu yazdirayım da sen olsan etkilenir misin 😂😅
yani bence güzel şair değilizki iki mısra bişey yazalım😁
Ya öyle de çok anlamlı bir şey olsun istiyorum 😔
Hatta ilk yazdigimi yazicagim ya 😅😅
bak son güncellemeyi yapıyorum bence bunu yaz " Üşüdüysen sevgilim söyle daha çok seveyim, yanında olmadığım zaman da ısıtsın o güzel kalbini bu kazak...🖤"
Bence oldu😁
Ya son bir şey 😅 sonuna seni seviyorum sevgilim mi yazsam bu arada ilk halini yaziyorum ben
Ya da sadece seni seviyorum mu yazsam
Herseyi yazma Seneye icinde biseyler kalsin
Ya ama bu da çok sade oldu ve aklıma hiç bi şey gelmiyorr
Dinle beni Yeter...😉
"Üşüdüysen sevgilim söyle bir kat daha seveyim seni yanında olamadığım zaman sarıp sarlamalasın seni, ısıtsın kalbini..."
Bu sanki daha mı anlamlı oldu 😅
Kizz😅 Tamam yaz destan yaz aklina geleni yaz..
Ahaha ya anlamlı olsun özel olsun istiyorumm 🙈🙈😅
Normal iyi
Bana çok sade geldi daha anlamlı bir sey yazayım diyorum
Seni seviyorsa her şey güzel gelir
güzel