Kiz arkadaşım ayrilirken bana çirkin dedi, siz olsanız ne yapardınız?

8 aylık ilişkimiz var. Benim hayatımda hiç sevgilim olmadi. İlk defa 23 yaşında bı kızla tanıştım. Ben cok utangaç olduğum için o bana teklif etti beni sevdiğini söyledi ilişkiye başladık. Ben utangaç olduğum için hiç ortamlara girmek istemiyordum. O beni zorluyordu ama ben yapamıyorum utanıyorum. En son yine bu sebeple kavga ettik. Ve bana dedi ki aptal herif senjn gibi çirkin kısa boylu asosyal biriyle çıktığım için benim ayaklarıma kapanman lazım. Hala utanmadan laf yetiştiriyorsun dedi ve ayrıldık. Bilmiyorum. Çok kötü hissediyorum. Dhaa önce hiç bu kadar ağır konusmamisti. Kavga ederdik ama boyle lafı ilk ke duydum ben. Bana çirkin diyor evet haklı kendisi gerçekten çok güzel bir kadın, ama bir de kısa boylu diyor. Boyum 176 onun boyu 153. Birde kısa boylu diyor bana. Neyse ilk ilişkim de böyle bitti bir daha kimseyi sevmicem.
Kiz arkadaşım ayrilirken bana çirkin dedi, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla