Geri dönen eski flörtüme yüz vermemekle doğru mu yapıyorum? kızlar yardım?

1 ay önce ayrıldık ben ayrıldım sayılır buluşmayı hep ertelediği için.. 1 ayda flört ettik zaten hiç çıkma aşamasına gelmedik.. dün bana mesaj attı mesajlar şöyle :
- iyi geceler
-ya beni instadan neden çıkardın ki?
- o kadar mı kötüyüz? yazdı bana.. halbuki instadan da ilk o çıkarmıştı ayrılınca biz.. bende dün gece ona ilk sen çıkarmıştın instadan ayrıca kötü değiliz iyi geceler yazdım o kadar.. bugün de hiç mesaj atmamış bana.. sanırım soğuk davrandığım için olabilir.. ne yapmam gerek sizce onu seviyorum da aslında yüz vermemek sizce daha mı etkili olur?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar en son ayrılmadan önce yeni işe girmişti ve bana şu an çok yoğunum çalışıyorum ablama ve ananeme falan gidebiliyorum anca şu an ne sana ne de başkasına ayıracak vaktim yok dediği için ayrılmıştım bende zaten
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar birde bu bana dönmek istediğine mi işaret ediyo?
Geri dönen eski flörtüme yüz vermemekle doğru mu yapıyorum? kızlar yardım?
Cevapla