Her an konuşmak zorunda değilsiniz anlaşma mı yapıyorsunuz günde şu kadar saatin altında ya da şu kadar mesaj sayısının altında konuşmazsak sevgili olmayalım falan diye? Kendini o şekilde mutlu hissediyor ve mutlu olduğu şeyi yapıyor. Bir de aşk diyor ya 😂 böyle hep geç mi yazarsın diyişinden bile belli yeni takılmaya başladığınız ve aşkı öldürür mü diyorsun 😂 dur bakalım aşkı daha ne kadar küçülteceksiniz. 2 günlüğe aşık oluyorsan 3 gün sonra seversin 4. gün evlenirsin 5. gün boşanırsın 6. gün yine buraya yazarsın boşandım beni kim alır diye. Bildirimi kapattım bay bay.
Ay sorma ya bilerek wp falan girmiyor körüm dimi ben snapa giriyor 2 dk önce die yazıyor her yerde aktif özel numarayı çat açıyor ben arimmi diyince oyuna gircm arkdslr bekler salagım ben slak