Sizinle aynı yaşta bir kızla-erkekle sevgili olmayı düşünürmüsünüz ?

Sizinle aynı yaşta bir kızla-erkekle sevgili olmayı düşünürmüsünüz ?

Nedenlerinide belirtirseniz sevinirim
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar diyelim Erkek aday sizinle aynı yaşta ama ekonomik durumu iyi yani eli ekmek tutuyor.Yinede olumlu bakmazmısınız ? yoksa illaki sizden 3-5 yaş büyük olupta olgunlaşmamış işi gücü olmayan birimi olsun yani ?
Sizinle aynı yaşta bir kızla-erkekle sevgili olmayı düşünürmüsünüz ?
Cevapla