Mesajıma çok geç cevap veriyor sabah yazsam gece bakar son zamanlarda böyle. Bende dün bakmadım arayınca açmadım bana ulaşamayınca arkadaşıma yazmış. Geç cvp vermiceğini söylemiş. Bende cvp verdim bugün yine aynısı oldu dünkü mesaja bakmıyor neden böyle yapıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Durumunu ss almışsın ya ona kızmış arkadaşında Gargamel diye paylaşınca tabi sana patlamış bu yüzden konuşmuyor
Mesaja geç bakıp ben cevap vermeyince bana ulaşmaya çalışıyor?
Ya benim dm den tanistigim kiz Şu an istemio konusmak. anasini skim neden ya? ayıp mu yapicak, hesabini kapanmasina vesile oldum mk tanimadigi erkeklerle takiplesiodu orspu. bu yil Ayni uniyi kazanmis erkeklerle
1yil dm den konustuk yuz yuze hic gorusmedik. sevgilisi olduydu bi ara ayrildi, burnuna laf etmistim 2019 eylulde engelledi. Bu yil agustosta yeni hesab acti oraya yazdim durumunu ss almistim gecen yil onu attim ona özur icin iyisin demek icin ama engellledi. Kasimda arkadas gargameldiye paylasti twitterda fotosunu
kiz bana igrenc birisin seninle arkadasca konusmustum , sen durum fotomu ss akdin bu arkadasca degil dedi. , Burnuna ettigim lafla alakasi yokmus konusmamasinin.
anladim ama gelince gorusuruz dediydi ondan dolayi ss aldiydim 2019 da napim. Bide ilk engeki yedigimde burnuna laf etmistim. agustosta yeni hesab acti ama twitter olayina kadar konusmadi.😭
ya engelleyince 2019 eylulde hesabini kapatti. Agustosta acti, hmm, ben bi ugrasirim ya neden deger veren erkke salak oluyo, artik eskisi gibi kullanip atmak daha degerli yapio, sevio gibi yapip skmek, opusmei turk kizi boylesine deger verio
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
boyke daha degerli oluyor cunku. bende yapiom.. salak gibi ilgi veririsen degersiz olursun
Bu durum hep böyle devam mı etcek eskisi gibi konuşur mu ne yapmalıyım?
bak degere binmis bile.. takmazsa erkek degere binio.. Bide baska kizlara yaziodum kiza gec yazarken. 😂😂😂 boyke degerki oluom iste. o ne, yapio bilmiom
O da sen gibi ben napıcam geç cvp verse bile takmıyomuş gibi davransam değişir mi
Napacağımı bilemiyorum ya😂🤦♀️
yok degismez. sevmio zaten seni belli
Haklısın bu arada Sevgilimde değil.
Ben takmayınca da ulaşmaya çalışıyo engellesem mi napsam sinirimi bozuyo
aevgilin degilse niye konusyon, instadan mi tanistin
Evet
muhabbeti nasil peki iyi mi
Ayn normalde konuşmam ordan kimseyle ama can sıkıntısına birine cevap vereyim dedim muhabbeti sardı o günden beridir
hmm, meseka ne konusuyo, ben konus bulamiom mk zor yaa
Konular son zamanlarda genelde nabıyon sorusundan çıkıyo yaa ordan gidiyo biz de bulamıyoz😂
Ya benim dm den tanistigim kiz Şu an istemio konusmak. anasini skim neden ya? ayıp mu yapicak, hesabini kapanmasina vesile oldum mk tanimadigi erkeklerle takiplesiodu orspu. bu yil Ayni uniyi kazanmis erkeklerle
Konu açmıyosan ya da konu sıkıcı geliyorsa cevap vermez. Hesabının kapanmasına nasıl sebep oldun
1yil dm den konustuk yuz yuze hic gorusmedik. sevgilisi olduydu bi ara ayrildi, burnuna laf etmistim 2019 eylulde engelledi. Bu yil agustosta yeni hesab acti oraya yazdim durumunu ss almistim gecen yil onu attim ona özur icin iyisin demek icin ama engellledi. Kasimda arkadas gargameldiye paylasti twitterda fotosunu
kiz bana igrenc birisin seninle arkadasca konusmustum , sen durum fotomu ss akdin bu arkadasca degil dedi. , Burnuna ettigim lafla alakasi yokmus konusmamasinin.
sence neden konusmuo
anladim ama gelince gorusuruz dediydi ondan dolayi ss aldiydim 2019 da napim. Bide ilk engeki yedigimde burnuna laf etmistim. agustosta yeni hesab acti ama twitter olayina kadar konusmadi.😭
Geçmiş olsun asla konuşmaz artık seninle
neden? yaaa
Neden konusmaz, durum fotosunu ss aldigim arkadasca konusmadigimdan mi,? yoksa burun meselesinden mi?
Duruma ne atmıştı
normal foto iste
Bence burnuna laf ettiğin için konuşmuyordur
Bi de fotoyu da ss alınca sinirlenmiş iyice
hmm, anladim ya twitterdan sonra yazma bana artik, dedi. cok sinirlendi offffff😭😭😭😭😭
napim ben yaaaa
haklisin , durumunu ss aldigimdan da kizmistir. Ben gelincengoruduruz demistin ondan tanimak icin oyke aldim dicem, onu oyke halleerim
Sanmıyorum bu kadar zaman konuşamamışsın senden baya soğumuş konuşmaz konuşacak olsa şimdiye kadar konuşurdu
ya engelleyince 2019 eylulde hesabini kapatti. Agustosta acti, hmm, ben bi ugrasirim ya neden deger veren erkke salak oluyo, artik eskisi gibi kullanip atmak daha degerli yapio, sevio gibi yapip skmek, opusmei turk kizi boylesine deger verio
dumanla haberlesin siz
Ahaha aynen öyle olmalı
aynen💐