detaya koyduğun ss'leri baştan sona okudum, bu yazıyı zamanında ben de defalarca kez yazmış birisi olarak yazacaklarımı iyi oku.
evet birbirinize kardeşim vs. demişsiniz, her kardeşim diyen kişi karşı taraftan hoşlanmıyor olmuyor bunu bil öncelikle.
ki az çok da biliyorsundur.
bunu yazan kişi sana baya yoğun hisler besliyor hem de baya yoğun, bu zamana kadar bir adım atmamış olması şaşırtıcı.
sen ona ne şekil de davranıyorsun bilmiyorum ama kalbinde seni öldürmeye çalışmış baya baya, bunun nedeni ne acaba merak etmedim değil.
ama ne olursa olsun kızı birden bırakma, peşine düş.
bir şeye ziyadesiyle kırılmış, bunu dert edinmiş bu şey ne öğren ve bir olur yol bulun, konuşun edin.
bu tarz şeyleri hiç kimse kafasına esip de yazamaz, zamanında ben de bunları yaşamış, yazmış birisi olarak yanında dur kızın.325 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler okuduğun için. Ben ona sürekli kız kardeşim gibi bakarım babası ile sorunları var maddi manevi destek olurum zamanında yavşa*yan olmuştu kavga etmiştim falan , daha önce arkadaşlarım demişti bu kız senden hoşlanıyor diye bende onlara; ağzını arayın ben sanmıyorum öyle bişey olucağını demiştim sonra bunlar kıza sormuştu o da saçmalamayın ben böyle birşey hissetmiyorum demiş ama arkadaşımın sevgilisi var onla çok yakın ona demişki ;"sevgili olunca ayrılırsak falan nolucak göze alamam kaybettmek istemiyorum "demiş. Ama defalarca bana kız ayarlamaya çalışan yine kendisi olmuştu.
- +1 yıl
rica ederim.
senin ona karşılıksız kalacağından korkmuş, sana adım atarsa senin ondan kendini geri çekeceğini düşünmüş doğru veya yanlış.
onun bu sana kız ayarlamaları vs. tamamen gösteriş seni başka bir kızla görmek istediğinden değil.
dediği gibi seni kaybetmekten korkuyor o şekil de.
içinde yaşamayı istemiş her şeyi, kimseye bir şey demeden.
Soran+1 yılAma bak bir değil iki değil birsürü kız yapmaya çalıştı hatta kızlar ile resimlerimi kolaj yaptığı da oluyordu
Soran+1 yılWhatsapp grubunda arkadaşlarım diyordu bu kızla çok yakışmıyorlar mı o da kolaj yapıyordu oha evet falan diyordu
- +1 yıl
bakın beyefendi anlatamıyorum sanırım tamam öyle diyebilir, der.
dilden çıkan sözle, kalpteki şey bir olmayabilir her zaman.
ben size attığım görüşü sadece olaya dışarıdan bakan birisi olarak atmadım, bizzat bu şeyleri yaşamış ve kızın psikolojisinden anlayan birisi olarak attım.
Soran+1 yılPeki yani şimdi ben ne diyim nasıl davrananilirim az evvel ona yazdım sorunun varsa anlat benle açık açık konuş dedim istemiyorum dedi
Soran+1 yılHayır yapmadım böyle yapmak kabalık olmaz mı sizce?
Soran+1 yılSize böyle yapsaydılar üzülür müydünüz?
- +1 yıl
hayır olmaz.
bir hatam yok diyorsun, ki zaten aranızda duygusal anlamda bir şey olmamış.
senden uzak kalmak isteyen kendisi, sana karşı olan hislerini bitirmek de kararlı demek ki.
o kadar sormuşsun ulaşıp, anlat diye istemiyorum demiş.
hâlâ acaba bir şeye ciddi anlamda kırıldı da ondan mı böyle yapıyor diye düşünmüyor değilim ama sen de öyle olacak bir şey olmadı diyorsun.
eğer gerçekten öyle bir şey olmadı ise bu tarz tepkisine karşı daha fazla uzatmamalısın yinede son kez de olsa bir konuşma yap baktın yine istemiyor o zaman çek eyvallah'ını.
Soran+1 yılHastaydın nasıl oldun yazmiş soğuk yapmıyo konuşmak istiyor ama galiba çekiniyor öyle hissettim
- +1 yıl
bak o zaman şimdi işler değişti.
bir yandan seni kalbinden söküp atmak istiyor, sırf bunun için seninle olan ilişkisini feda ediyor ama bir yandan da hâlâ aklı sende.
o zaman dediğim eyvallah çekme meselesini unut, yanında ol.
onunla konuşmaya ve onu anlamaya çalış.
birden de üsteleme neden böyle yaptın vs. gibi, akışına bırak.
zamanla kendi sana bazı şeyleri dile getirecek ise getirsin.
Soran+1 yılBenden hoşlanıyor mu yani bu net mi. Neden bilmiyorum ama böyle olduğunu düşünmüyorum şu an onla ne konuşucağumuda bilmiyorum.
Soran+1 yılCevap vermiyor moralım bozuldu
Soran+1 yılKız dediki babam ile tartıştık birşeyim yok
Soran+1 yılYani benden hoşlanmıyor mu
Soran+1 yılYav fikir alıyorum , kız hoşlanıyor ama sanki hoşlanmıyorda açık açık sorucam artık
- +1 yıl
elbette fikir al, ben de zaten burada boş boş takılmak için durmuyorum.
yardımım dokunabilecek konularda fikir vermeyi isterim fakat aynı soruyu o kadar çok sordun ki ve ben sana bunun cevabını verdim zaten.
iyi bakalım sor fakat bunu inkâr ederse de bana pek inandırıcı gelmez bu.
bu tarz şeyleri içinde yaşamak isteyen, belli etmek istemeyen birisi çünkü belli.
ve dediği gibi seni kaybetmekten de korkuyor, senin vereceğin olumsuz cevabı duymak istemiyor.
Soran+1 yılO zaman sormiyim çünkü yanliş da anlar çok kırılgan
En İyi Cevaplar
İnternet & Teknoloji konusunda 505 cevap paylaştı. Bunu yazmasının nedenini açıklamadı mı? Doğru düzgün bitirmemiş bile hiçbir şeyi yani attığı mesaj hiçbir şey anlatmıyor sadece numarasını değiştirip sana vermemesinden anlıyoruz arkadaşlığınızı bitirdiğini. Başka bir şey demedi mi? Eğer demediyse git sor yani ne alaka birden niye yaptın bunu falan de.
03 Yorumla
Soran+1 yılAz evvel yeni numarasını bulmuştum "hayırdır oğlum" yazdım engel attmıştı az evvel engeli açmış hastaydın nasıl oldun yazmış
Soran+1 yılCevap verse sorucam da
Romeo kısaca şunu söyleyim kız senden hoşlanmış karşılık vermeyeceğini düşündüğü için senden uzaklaşıyor. kime aşık olacağını seçemiyorsun malesef senden uzaklasinca unutacağını sanıyor ama unutamıyacak bunuda bilmiyor. Yüzüne söyleyemedigi duygularını yazarak anlatmış...
94 Yorumla
Soran+1 yıldefalarca arkadaşlarım diyordu bu kız seni seviyor bende onlara dedim bir ağzını yoklayın eğer öyle birşey varsa konuşmayız kız da sürekli kardeşim gibi falan diyordu
Soran+1 yılÖyle birşey değildi aramızdaki ilişki
Soran+1 yılYav şimdi bizim ortak tanıdığımız bir tane sevgili vardı benim yengemin yakın arkadaşıydı bu kız sonra biz buluşa buluşa samimi olduk yani ortak arkadaşlar sayesinde. Kendisi biraz çocuk gibi herkese karşı bu tavırda
Gizli Üye(25-29)+1 yılKız senden hoşlanıyor büyük ihtimalle reddediceğini düşündüğü için de cevabından korkmuş uzaklaşmış senden. Sen de hoşlanıyorsan bence kıza ulaş bir şekilde. Uzun süredir yakın arkadaşsanız demek ki anlaşabiliyorsunuz hoşlanma vs de varsa kaybetmeyin derim birbirinizi..
019 Yorumla
Soran+1 yılHayır ben kendisinden hoşlanmıyorum o da benden hoşlanıcak biri değil
Cevap sahibi+1 yılO zaman hiç üzerine düşme kızı da üzme kız senden hoşlanıyor maalesef 💁
Soran+1 yılYav ama bizim yakıştırdıklarunda kendisi diyordu biz kardeş gibiyiz diye
Cevap sahibi+1 yılNe demesini bekliyorsun ben aşığım hadi daha çok yakıştırın falan mı yani öyle demesi gayet normal çünkü senin duygularını biliyor kendisini o duruma sokmak istememiştir seni kaybetmek istememiştir öyle demiştir
Soran+1 yılEvet bir kere bunu demişti yani kaybetmek istemiyorum demişti
Cevap sahibi+1 yılYani kafanda netleşmesini istiyorsan direk sor seni böyle soru işaretleriyle bırakması hoş değil onun için zor evet ama yapıcak bir şey yok
Soran+1 yılAyıp olmaz mı
Cevap sahibi+1 yılAyıp olucak bir şey yok ki kız tam net olarak açmamış kendisini sen de 4 yılı öylece bırakma sor bakalım
Soran+1 yılYa şimdi kardeşim diyorfu ben ona benden mi hoşlanıyorsun dersem ayıp olmaz mı
Cevap sahibi+1 yılÖyle sorma sadece yazdıklarını biraz daha açmasını iste daha dolaylı yoldan sorabilirsin bunları
Soran+1 yılYav ben, ne diyon oğlum yazdım engel atmiş
Cevap sahibi+1 yılAsıl sen ne diyom oğlum ksmdkzn öyle denir mi hiç 😂
Soran+1 yılYav ama ben hep böyle konuşurum tarzım bu
Cevap sahibi+1 yılTamam normalde konuşursun da kız zar zor bir şeyler anlatmış içini dökmüş yeri mi sence öyle konuşmanın kxnxk
Soran+1 yılsabah uyanınca görmüştüm mesajını hepsini okumadım uykuluydum ses attım kıza , ne dıyon oğlum dedim seste , sonra baktım kız ciddi birşeyler yazmış
Cevap sahibi+1 yılKötü olmuş. Bence bir şekilde ulaş kızla iletişime geç konuşun ayrıntılı güzelce
Soran+1 yılKız yazdı da ben ne yazıcağımı bilemiyorum hastaydın nasıl oldun yazmış
Cevap sahibi+1 yılİlk sorusuna cevap ver sonradan güzel nazikçe mesajlarını sor açmasını içini dökmesini iste ama sert tepki verip kırma kızı kendisini de tamamen açmasına engel olursun söylediğin şeylere dikkat et
Soran+1 yılDedimki ; İyim sen iyi misin? Neden böyle davranıyorsun bana herşeyi rahat rahat anlatabilirsin aga. Böyle yazdım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Senden hosalniyo ve bunu söylediğin için onunla arkadaşlık yapamacagini dusunuyo
113 Yorumla
Soran+1 yılNapmam gerel
Soran+1 yılYa kesin mi hoşlandığı
Soran+1 yılAma az evvel babam ile kavga ettim sinirlerim bozuk yazdı
Soran+1 yılHoşlandığını düşünmüyorum inanasım yok öyle biri değil çünkü
Soran+1 yılBaban mı sorun yazdim bende
Soran+1 yılO da bilmem yazmış
Soran+1 yılAnlatasım yok demiş şimdi de
Soran+1 yılSinir oldum
+1 yılUlaş kıza , sevgili olun. Belli ki seni çok seviyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılGörüşmek istemiyorum yazma diye ses atmış bu mesajdan sonra
+1 yılSenden bir şeyler beklemiş, olmayacağını düşündüğü için senden uzaklaşmaya çalışıyor.
15 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
- +1 yıl
Senden hoşlanmış, muhtemelen seni yoklamıştır, sende kendine karşı bir şey göremeyince üzülmemek için uzaklaşıyor.
Soran+1 yılAma çok yakın arkadaşım
- +1 yıl
Belli ki o öyle düşünmemiş. Erkekler çok özür dilerim de azcık odun oluyorsunuz, anlamamışsın baksana
Soran+1 yılAma yemin ederim çok kibar davranırım kendisine karşı asla kırmak istemem defalarca arkadaşlarım diyordu bu kız seni seviyor bende onlara dedim bir ağzını yoklayın eğer öyle birşey varsa konuşmayız kız da sürekli kardeşim gibi falan diyordu
Gizli Üye(25-29)+1 yılkiz senden hoslaniyor iste fakat hep erkek ilk acilsin ister. Kiz beklemis demekki senin duygularin olmadigini anlayinca uzaklasmak istemis. Ortamda tabi söylemicek senden hoslandigini seni kaybetmekten korkmus kizlar söyleyemez bunu zaten öyle kolay. Sende hoslaniyosan git kiza ulas hoslanmiyosanda bence tekrar dene ulasmaya calis ne oldugunu sor sakince anlamaya calis. Kiz seni seviyor bunu anla ama
01 Yorumla
Soran+1 yılBirkaç saat önce yeni numarasını bulmuştum "hayırdır oğlum" yazdım engel attmıştı az evvel engeli açmış hastaydın nasıl oldun yazmımış
Bence senden hoşlanıyordu senin onun için fazla iyi olduğun vs. düşünmüş olabilir
11 Yorumla
Soran+1 yılKanka bana defalarca kız ayarlamaya çalıştı kendisi
+1 yılbenim gözüm sadece yazım yanlışlarına takıldı lşilghf
06 Yorumla
Soran+1 yılTürk değil kendisi 😂
- +1 yıl
Müslüman Allah dediğine göre, suriyeli veya Arap falan mı? Yine de Türkçeyi bu kadar bozuk kullanması hoş değil bence
Soran+1 yılAnnesi yabancı babası Türk
Soran+1 yılEvet müslüman
- +1 yıl
Ee Türk o zaman, bence direkt mesaj at ve imla kurallarını öğret
Soran+1 yılYemin ederim öğrettim 😂😂ama konuşması da yabancılar gibi
Gizli Üye(25-29)+1 yılResmen kız aşık ya hem de nasıl bak kız kızın halinden anlar hoşlanma filan da değil bu artık aşk boyutu ben de aynısini yazmıştim sevdiğime
04 Yorumla
Soran+1 yılValla mı ama o zaman demişti ki öyle bir şey yok biz bu yazıdan sonra hiç konuşmadık onla
Cevap sahibi+1 yılBen de böyle yazdıktan sonra öyle bir şey diyip inkar edip uzaklaşmıştım ondan ve çok geç cevap veriyodum o da sinirlenip beni engellemisti bir daha karşıma çıkma diye.
Yani ben neden böyle davrandım dersen çünkü olabileceğimizi umudum yoktu uzak mesafe vardı aramızda.
Sonra yine bir şekilde konusmaya başladık filanlar...
Bu arada biz de ilk etapta arkadaştık yakın arkadaş.
O çok şaşırmıştı benim böyle bir şey hissetmeme
Cevap sahibi+1 yılYani eninde sonunda olmaz bu iş diye öyle uzak davrandım cevap vermedim filan
Çünkü aşk acısı çekmek istemem diye
Cevap sahibi+1 yılAma o çok ısrarcı davrandı ve sevgili olduk 2 sene filan ama sonu dedigim gibi hüsran ve aşk acısı
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşkını ilan etmiş onu Red edeceğinden ona cevap vermeyeceğinden korkuyor
012 Yorumla
Soran+1 yılAga çok yakın kız arkadaşim ama hatta arkadaşlarımız şakasına yakıştırma yapınca sinirleniyordu
Cevap sahibi+1 yılKızmı senmi
Soran+1 yılOrtak arkadaşlarımız bizi sürekli sevgili yapmaya çalışıyordu bende dalga geçiyordum he evlencez falan diye kız da arkadaşlarda sinirleniyordu benim kardeşim gibi o dıyordu
Cevap sahibi+1 yılValla bu düpedüz ilanı aşk gönlün varsa fazla üzme kızı derim orda burda sürtüklerele takılana kadar seni temşz sevenin peşinden git derim
Soran+1 yılYav bende emin olamadım şimdi kardeş gibiyiz falan diyordu şimdi gidip beni seviyor musun dersem yanlış anlar diye düşündüm
Cevap sahibi+1 yılKardeş öyle deme şimdi erkek erkeğe konuşu yoruz burda hoşlantı yonmu bu kızdan sen onu söyle bana sen.
Cevap sahibi+1 yılSen hoşlanıyor musun sen onu söyle olum tırsmala bu kadar bir kız kadar ola mıyorsun yazık sana, la😂😂😂
Soran+1 yılNe diyon lan kızdan hoşlandığım falan yok
Soran+1 yılDeğer verdiğim bir kız böyle yazması beni üzdü
Cevap sahibi+1 yılBoş yapma @mk kız seni sevmiş popon kalkmasın hemen gönlün varsa sende ona yaz adam gibi yok gönlün yoksaa kız üzülmesin diye açıklama yap arkadaşlığını bitir kız hergün senin yüzüne bakıp acı çekmesin diye
Soran+1 yılDüzgün konuş lan gtüm. Benim niye gö*üm kalksın. Hergün yüzüme bakma durumu da yok kızdan uzak kalırım a*mk sadece benmi yanlış anladım diyim soru sordum.
Cevap sahibi+1 yılYok yok bizim kızımız dads erkeğim iz dede aynı sıkıntı var @mk kız sna aşkını itiraf etmiş diye geldin birde burda teyit ettin senin göt şimdi kalktı kıza uygun. İr dille anlat bari ben san hiç o gözle bakmadım diye boşa umut etmesin
Gizli Üye(18-24)+1 yılSenden hoşlanmış ama olmayacağını da bildiği için uzaklaşıyor heralde
023 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSana itiraf etseydi arkadaşlığınız bozulacaktı o da direk uzaklaşmayı tercih etmiş
Soran+1 yılçok yakın kız arkadaşim hatta arkadaşlarımız şakasına yakıştırma yapınca sinirleniyordu
Cevap sahibi+1 yılBoşuna demiyorum erkekle kız arkadaş olamaz diye muhakkak biri birinden hoşlanıyor
Cevap sahibi+1 yılYani arkadaş kalabilenlerde vardır tabi ama istisnalar kaideyi bozmaz
Cevap sahibi+1 yılKendisine sorsana knk
Soran+1 yılNumarasını değişmiş
Soran+1 yılYav ama bizim yakıştırdıklarunda kendisi diyordu biz kardeş gibiyiz diye
Cevap sahibi+1 yılOrtak arkadaşlarınız yok mu onlardan al
Soran+1 yılGörüşmek istemiyorum yazma diye ses atmış bu mesajdan sonra
Cevap sahibi+1 yılO zaman sadece sormak istediğini sor sonra sil numarasını
Cevap sahibi+1 yılGünceline cevap olarak söylüyorum beni seven çocukta bana kanka diyordu zaten sficşsllqlq
Soran+1 yılKıza ne diyim
Soran+1 yılEv adresini biliyorum numarasunı isterseö bulurum
Cevap sahibi+1 yıl"Neden böyle bi mesaj attın bana duyguların var gibi hissettim ben mi yanlış anladım?" Diyebilirsin. İnkar etme ihtimali de var tabi
Soran+1 yılYav öyle birşey yazarsam o çok utanır 😂😂bende yazmam aga
Cevap sahibi+1 yıl"Hayırdır aslan parçası bu mesajda neyin nesi?" De o zaman
Soran+1 yılÖyle yazdım zaten
Soran+1 yılŞimdi kızın yeni numarasını buldum, yazdım hayırdır lan dedim görüldü attı
Cevap sahibi+1 yılBencede öyle yaz zaten
Soran+1 yılYazdım engel attı
Soran+1 yılAcaba lan birşey mi oldu mu yazsaydım
Cevap sahibi+1 yılKızda tam bi ruh hastasıymış insan bişey söyler bari
Soran+1 yılAz evvel engeli açmış hastaydın nasıl oldun demiş
+1 yılHayırlı olsun
128 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
- +1 yıl
Kız senden hoşlanıyor
Soran+1 yılYav ama imkansız çünkü daha önce çevremizdeki insanlar yapınca sinirleniyordu
- +1 yıl
Hoşlandığı için sinirlenmiş zaten anlarsın diye
- +1 yıl
Zaten imkansız olduğunu bildiği için umarım başkasıyla mutlu olursun ve hoşçakal demiş
Soran+1 yılHayır bana değil onlara sinirleniyordu banada defalarca böyle birşey hissetmiyorum diyordu bende ona biliyorum sen benim kardeşimsin zaten diyordum
- +1 yıl
Duygular değişebilir
Soran+1 yılTamam ne demem gerekir kıza
Soran+1 yılDirek benden hoşlandın mı yazayım ne yazayım
- +1 yıl
Kesinlikle cevap ver ama soru sorma. Kızdan hoşlanıyor musun?
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Kızın senden hoşlandığını anladığını ama senin flört düşünmediğini yaz. Bir de arkadaş olarak gördüğünü ve bu şekilde devam etmek istediğini yaz. Ayrıca konuyu unutacağını, eskisi gibi olmak istediğini de ekleyebilirsin. Sonra da “eee n’aptın, nasıl gidiyor, dünkü filmi izledin mi?” gibi günlük bir şeyler yaz ki kız kolay adapte olabilsin
Soran+1 yılAyıp olur lan
- +1 yıl
Olmaz olmaz yaz sen
Soran+1 yılE engel attı açar diye hissediyorum da
Soran+1 yılDirek sormak ayıp olmaz mı şimdi derseki sen benim kardeşimsin ne alaka ya falan derse
- +1 yıl
Belirsizlikle yaşayamaz mesaj atma, cevap yazma bile dese mutlaka cevap bekler. Ayrıca öyle bir şey demez yazdıkları çok açık seviyorum diyor işte. Kimse reddedildi diye ben öyle bir şey yazmadım, sen öyle anladın yok benim kardeşimsin falan yazmaz. Diyelim ki yazdı, o zaman yazdıklarını bir daha okumasını, kesinlikle yanlış anlamadığını ve reddedildiği için kıvırdığını söylersin
Soran+1 yılEngeli açmış yazmış ki hastaydın nasıl oldun yani ben kıza ne yazayım kırmadan çünkü çok kırılgan ve alıngan biri bu ara aile sorunları falan da var
- +1 yıl
Öyleyse o mesajı hiç atmamış gibi, her zaman nasıl davranıyorsa öyle davran. Konuyu açarsa yukarıdakileri yazarsın 👐🏻
Soran+1 yılİyide seviyorsa konuşmamamk daha uygun olmaz mo
- +1 yıl
Hayır
Soran+1 yılBirşey daha sorabilir miyim
- +1 yıl
Evet
Soran+1 yılŞimdi ben bu kıza dedimki sorunun varsa bana güzelce anlat ben böyle sözlerden anlamam dedim o da babam ile kavga ettim sinirlerim bozuk birşey yok dedi bende tek sorun baban mıydı dedim o da bilmem yazmış
Soran+1 yılŞimdi hepiniz diyorsunuz ki senden hoşlanıyor bu kız hoşlanıyorsa şuanda niye babası ile kavga ettipini diyor
Soran+1 yılŞimdi burdakilerin aklına uyup kıza beni seviyor musun diye sorasım var zor tutuyorum kendimi😂
- +1 yıl
Ya sakın sorma saçmalamaaaa sevdiği zaten açık ve sorarsan iyi olmaz.
Şimdi kızın neden babasıyla kavga ettiğini söylediğiyle ilgili iki tane seçenek var.
1- Bu konularla ilgili konuşmak istemediği için babasını bahane etmiş olabilir
2- Babasıyla olan kavgası gerçekten aşk meşk işlerinden çok daha önemli bir konu olabilir.
Eğer 1se (ki bence 1) konuyu dağıtmak için, sevgili olamayacağınızdan en azından arkadaş olarak devam edebilmeniz için konuyu değiştirmiş.
Eğer 2yse gerçekten o an şefkate ihtiyacı olduğu ya da senin ona vereceğin cevabı ertelemen için babasıyla kavga ettiğini söylemiş olabilir.
Soran+1 yılÇok güzel yazmışsın teşekkürler bende tam böyle düşünüyorum şuanda günaydın yazmiş bende günaydın kanka yazdım daha cevap vermedi
+1 yılSenden hoşlanıyor işte, kısaca bu
020 Yorumla
Soran+1 yılBöyle bir kız değildi ama
- +1 yıl
Belki de hoşlanıyordu ama belli etmek istemedi, sonuçta onu yakın arkadaşın gibi görüyorsun, belli etmek istememiş
Soran+1 yılOrtak arkadaşlarımız bizi sürekli sevgili yapmaya çalışıyordu bende dalga geçiyordum he evleniriz falan diye bu kız da arkadaşlarımıza sinirleniyordu benim kardeşim gibi o dıyordu
- +1 yıl
Öyle yapacak zaten, arkadaşlarınınızın yanında senden hoşlandığını belli etmez, senden bile saklamış bunu. Klasik kadın davranışı, belli etmez duygularını
Soran+1 yılYav ama daha önce bir yakın arkadaşımız vardı o buna yazmiş seviyor musun diye o da niye seviyim kardeşim demiş
- +1 yıl
Duygular değişebilir ya da senden çoktan hoşlanıyor ama kardeş gibi davranıyor, olmayacağını bildiyi için. Ama hoşlandığı kesin.
Soran+1 yılNe diyim peki
- +1 yıl
Bana karşı hislerin mi var diye sor bence, başka nasıl anlayacaksın
Soran+1 yılDümdük mü sorayım ayıp olmaz mo
- +1 yıl
Ne diyeceksin peki, bana gönderdiğin mesajdan bir şey anlayamadım, açıklar mısın böyle mi diyeceksin? Aslında bu da olur 🤔
Soran+1 yılHayır bu mesajı görünce ne diyon la yazmiştım, sonra kız hattını kapattı
Soran+1 yılŞimdi de kızın yeni numarasını buldum hayırdır oğlum yazdım, görüldü atmiş.
- +1 yıl
Ne diyon la nedir ya? Sesli güldüm 😂
- +1 yıl
Biraz kibar olmayı deneseydin? Neyse, sen bir şey hissetmiyor musun ona karşı?
Soran+1 yılHayır tabiki benim zaten önceden kapanmamış yaram var
- +1 yıl
Tamam, o zaman nazikçe hislerinin olmadığını, kapanmamış yaran olduğunu söyle işte. Ama büyük ihtimalle artık görüşmek falan istemez. Kısaca burada anlattığını, düşüncelerini anlat ona.
Soran+1 yılAma engel attı
- +1 yıl
her yerden mi? Insta, fb falan yok mu?
Soran+1 yılOnun yok benim var
- +1 yıl
O zaman geçmiş olsun, olanları unut. Konuşmak istemiyorum zaten kız da.
İnternet & Teknoloji konusunda 2,3b cevap paylaştı. sonuç ne oldu
013 Yorumla
Soran+1 yılHala konyşuyoz ama leyla dediğim kişi işte by
Soran+1 yılYok la bu hoşlanma mesjaı mı ki
Soran+1 yılBir hafta önce tekrar konuşmaya başladık uzun süredir konuşmadık bu mesajdan sonra
Soran+1 yılBu konuşmadan sen ne anladın arkadaşım bunu yazdığı zaman sormuştu demiş öyle bir şey yok saçmalama falan
Soran+1 yılValla bilmiyorum ki işte bu konuşmadan sonra hiç konuşmadık geçen hafta benim bi3 olay vardı onu sormak için yazmış bende cevap verdim öyle konuştuk
Soran+1 yılEski sevgilimin yakın arkadaşı bu
Soran+1 yılNe olmaz
Soran+1 yılZaten manit değil ki la arkadaşim
Aşkoo naptın sen yaa
01 Yorumla
Soran+1 yılSelo boş yapma görüş yap
😂😂
04 Yorumla
Soran+1 yılCiddiyim
Soran+1 yılCevap verdiğim yorumları okurmusun aynı olayları tekrar yazmıyim 😅😅
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
