Tam mutlu olucakken hep hayatım mahvoluyor isyan etmekten bıktım?

ya hep şükrediyorum ama bıktım artık 5 yıllık hergün ağladığım mücadele ettiğim bi ilişkim vardı sonra beni hiç sevmediğini sadece cinsellik için beraber olduğunu öğrendim çok zor toparlandım zaten sonra karşıma biri çıktı hoşlandım konuşmaya başladık o da bi anda gitti artık düşmekten yoruldum ya yıllardır zaten ağlıyorum yetmedi mi ben daha ne kadar ağlayacağım şimdi haber aldım yakın arkadaşlarım sözleniyomuş bende o 5 yıllık ilişkimde sözlenecek diğer en yakı arkadaşımında flörtü varmış çok mutluymuş resmen benim kurduğum hayalleri herkes yaşıyor dayanamıyorum
Tam mutlu olucakken hep hayatım mahvoluyor isyan etmekten bıktım?
Cevapla