Ben kötü biri miyim? Abaza arkadaslarimls kızlardan konuşuruz. Ama her zaman değil mesela şöyle
%25 kız muhabbeti
%40 siyaset tarih devletler
%25 soğuk espriler, boş muhabbetler%10 kız muhabbeti devami Sizcd çok mu kötüyüm?
%25 kız muhabbeti
%40 siyaset tarih devletler
%25 soğuk espriler, boş muhabbetler%10 kız muhabbeti devami Sizcd çok mu kötüyüm?
Kötü biridir
Hayır degildir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
kızlar toplanınca erkekler hakında dedikodu yaptığı gibi erkekler de toplanınca kızlar hakkında dedikodu yapar normal bişey seviyeni bozmadan şu kızı çok beğeniyorum çok güzel bakımlı gibi şu kıza çakmak istiyorum off şunun g.. bak fena gibi muhabbetler değil
Evet kötüdür bu davranışı genel olarak varsa ondan bi cacık olmaz güvenilmez
Detayı okur musun? Sence çok mu kötü?
niyeki, kiz kankalar, yakin kiz arkadaslari konusur genelde
Üniversitede 2 arkadaş Kız muhabbeti yapacağımız enerjiyle kızlarla muhabbet ederiz demiştik Öyle de yapmıştık 😃
Durmadan tanıştığı kadınları anlatıyorsa kötüdür sevmiyorum bu tip insanları
Tanıştığım kadın yok ki sjdhducde
ne alakası var abi ne muhabbeti dönecek erkek muhabbeti mi dönecek erkek ortamında saçma sapan konuşmayın ya
oyun sohbeti yok mu , hayinler. 155 i ararım.
Aaaa unuttum bee tabii ki var 😂😂
Meslek liselin kekoları anımsattı
Meslek lisesi bamb bam bam
Karı muhabbeti yapan herkes kötüdür :d
Yok kanka niye kötü olucan))