Önce umut verip sonra bir anda yazışmayı görüşmeyi kesen erkek neyi amaçlıyor?

Son 1 yılda 3 tane flörtüm oldu hepsinide gerçekten çok sevdim ama hepsi önce çok samimi davranıp sonra bi anda konuşmayı kesti. Ve aylarca ağladım psikoloğa bile gittim o derece psikolojim bozuldu. Ve garip olan şey hep ilk mesajı atan onlar oluyo. Önce umut verip sonra defolup gidiyolar. Erkekler neden böyle ya da bana gelenler böylemiydi bilmiyorum artık bunlar yüzünden yeni bi ilişkiye başlamaktan üzülmekten korkuyorum.
Önce umut verip sonra bir anda yazışmayı görüşmeyi kesen erkek neyi amaçlıyor?
Cevapla