ERKEK ARKADAŞIMLA TARTIŞTIK BANA SENİ İSTEMİYORIM RAHAT BIRAK BENİ DEDİ VE ENGELLEDİ?

Dedim ki yüzyüze konuşalım bazı şeyleri sadece uzaktan yazarak olmuyor dedim. Öyle bişey asla olmayacak dedi depresyondayım bıkıttın benden başka, işin gücün yok mu rahat bırak beni dedi engelledi aradığımda, da ulaşamıyorum. Beni devamlı meşgule alıyor. Ama instagramdan engellememiş. Facebokktan engellememiş Her tartıştığımız da engel atıyordu. Son 3 aydır. Hep ben toparladım ama şimdi akışına bıraktım. 2 gün oldu engelimi kaldırmadı. Psikolojim bozuk depresyondayım diyor. Senin yüzğnden hayatıma konsantre olamıyorum. İşlerine konsantre olamıyorum diyor. Ki öyle zıdto pırt arayıp rahatsız eden biri de değilim hatta hep o aradığında konuşuruz. Aslında, çok kırgınım uzaktan watsapptan bitirecek kadar basitleltirdi olayı beni engelledi kaldı ki benim ona ne kadar düşkün olduğumu biliyor. Sizce ne yapmalıyım.
ERKEK ARKADAŞIMLA TARTIŞTIK BANA SENİ İSTEMİYORIM RAHAT BIRAK BENİ DEDİ VE ENGELLEDİ?
Cevapla