Fotoğrafını beğen anlar o zaten ama en son attığını değil ortalardakini eğer geri dönmezse bi süre sonra birdaha bepen başka fotoprafını mesela 2 gün sonra o zaman oğlan anlar der ki bu beni beğenmiş ben buna yaziyim
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Öyle ben yazmış gibi oluyorum 😂 yani zaten isteği ben attıım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hikaye at grup kuruyorum gelmek isteyen var mi falan diye vb şeyler
😂😂 yok artık öyle bi kızla konuşmaz
bi yerlere etiketle yanlış oldu felan yazarsın öyle yürür
Mantıklı çekilişe mi etiketlesem 😂😂😂😂
don çekilişine etiketle
Hahahahah
Fotoğrafını beğen anlar o zaten ama en son attığını değil ortalardakini eğer geri dönmezse bi süre sonra birdaha bepen başka fotoprafını mesela 2 gün sonra o zaman oğlan anlar der ki bu beni beğenmiş ben buna yaziyim
Öyle ben yazmış gibi oluyorum 😂 yani zaten isteği ben attıım
Birşey olmaz senin atman önemli değil eğer istiyosan bunu yapıcan kendin yazacağına bunu dene
Selam dan gir ya klasik
Beğendiysen sen yaz. Kendini zeki mi sanıyorsun
helalll
Sen yaz
2 3 resmini begen
Zorrr istek atttt
Takipleşiyoruz
Fotoğrafını beğen
sen yaz