Üstümden bu yükü atamıyorum özgüvenim yerle bir oldu. Ayrılmalı mıyım?

Sevgilim eski sevgilisinin fotoğraflarını gösterip gördüğüm en güzel kız dedi. Birkaç haftadır kızı stalklıyorum sürekli. Kendimi çirkin ve özgüvensiz hissediyorum. Ayrılmayı düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
An itibariyle hepsini engelledim şeref yoksunu insanlar hepsi haklısınız sağ olun
Üstümden bu yükü atamıyorum özgüvenim yerle bir oldu. Ayrılmalı mıyım?
Cevapla