İki tatlı söz söyleyene kanan biri olarak bunu soruyorum. Ciddi düşünen kalbi güzel bir adamı nasıl ayırt edebiliriz kızlar?
Özellikle evli kadınların yorumu çok değerli.
Özellikle evli kadınların yorumu çok değerli.
Abla çok zor be :D Tatlı sözlere onlara bunlara kanıyorsan işin zor. Bende öyleyim o yüzden biliyorum. Birinin ilgisini üstümde hissetsem hemen ilgim ona kayıyor. Çok sıkıntı bir durum gelen geçen bizi kullanır :D O yüzden uzak duruyorum.
Aynen herkes bizi kullanıyor ben de çok üzülüyorum ve yoruldum bu durumdan
Ben çektim kendimi bu işlerden. Gerçekten hoşlanan seven biri olursa zaten özel çaba gösterir benim için yani onu da görmemezlikten gelemem. Günümüz ilişkilerinden kaçıyorum.
Arkadaşlarını tanı, bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim derler. Senden bie beklentisi var. Bie şey beklemediği insanlara karşı nasıl davrandığına bak. Bir müdürün işçiye bağıracak, ezecek gücü vardır. Ama bunu yapmamayı seçiyorsa iyilik belirtisidir. Yine bir müdür hizmetliye ayağına hizmet ettiriyorsa gidip bi çayını kendi almıyorsa bununla ilgilidir. Çevredeki fakir insanlara, kendinden maddi veya fiziki zayıf veya aşağı durumdaki insanlara nasıl davrandığına bir bak
Cevap
4Cevap
Şimdi sana ne desek boş artık iki güzel söz söyleyen de önüne dünyaları selen de ister istemez bazen kötü çıkabiliyor
Maalesef ama seçen nasıl seçiyor
Çok tanıyorlar çok zaman geçiriyorlar
Davranışları tavrı nasıl karşı hisleri belirli bir özellik olsa hemen bulunurdu en önemlisi yüz yüze vakit geçirmek beraber
Evet de yetmiyor
Uzun bir zaman vakit geçirip tanıman gerek eğer hala aynıysa ve değişmiyorsa anlarsın zaten iyi kalpli olduğunu🌸
konusalımmı evlıyım ama erkekım
Tanıdıkça anlarsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?