Beni ara benimle ilgilen diye yalvardım adama resmen ama tınlamadı?

bende ayrıldım. Şimdi durmadan arıyor, engellemek istemiyorum değerli benim icin ama napıcamıda bilmiyorum, hala onu kırmaktan korkuyorum. en güzeli tamamen sessiz kalmak mı? Çok yalvardım dil döktüm, önemsiz hissettirdi bana kendimi, artık ona dönmek istemiyorum.
Beni ara benimle ilgilen diye yalvardım adama resmen ama tınlamadı?
Cevapla