Arkadaşlar biri var, bana akıl verin nolur ben akıllanmayacağım yoksa?

kısa geçicem aramızdaki bu durumu. gerçekten dışardan bir göz olarak ne düşünüyorsunuz merak ediyorum. biz 3 defa küstük ve barıştık. hep giden taraf o oldu , onu çok seviyorum, onu gördüğümde kalbimde kelebekler uçuşuyor. en son aldattı beni, annem babam öğrendi o gitti. babam ya arkadaşlar babam öğrendi. bir kız için ne kadar önemlidir bu aşama. çok seviyorum onu. beni buluştuğumuzda sevgili değildik, durduk yere öptü yanağımdan değil.. dedim kesin sevgiliyiz artık. gideceğim yere kadar bıraktı beni. ve hep düşündü beni, değer verdi. hep arayıp sordu. en son kötü bitti diyebilirim, oralar derin mevzu anlatmayacağım. içimi kime döksem aman buse sakın buse yazma o gelecek ayağına diyip duruyor. ama ben dayanamıyorum artık, her sarhoş olduğumda onu arıyorum sesini duymak istiyorum. napacağım arkadaşlar. ritüel yapıpı kendime çekiyoum. o enerjiyi hissediyorum onda. bir anda olmayacak yerde aklıma geliyor. birbirimizi çekiyoruz dmektir bu. ama beni en son alattığı için yediremiyorum kendime aileme ne derim affedersem diye. kafayı yiyeceğim. özledim arkdaşlar çok özledim.
Arkadaşlar biri var, bana akıl verin nolur ben akıllanmayacağım yoksa?
Cevapla