Aynı ortamda bulunmaktan dolayi eski sevgilinizle arkadaş oldunuz mu?

Ben sevgilimden ayrıldım. Ama bizim her seyimiz ortak. Ayni siniftayiz, ayni arkadas grubumuz var. Her sey ayni. Onu gormek istemesem cogu seyden vazgecmem gerekecek ki ben bunu istemiyorum. Zaten onu görmeye her sekilde mecburum. Şu an pandemiden dolayi bulusmuyoruz kimseyle. Belki birkac defa bulusursak ya da her sey normale dondugunde yine ayni ortamda olacağız, dip dibe olacagiz. Benim gibi durumu olan var mi aramizda? Arkadas kalabildiniz mi? Zor oluyor mu?
Aynı ortamda bulunmaktan dolayi eski sevgilinizle arkadaş oldunuz mu?
Cevapla