Çok iyi giden bir ilişkimiz var , arada herkes kadar atisiyoruz ama gayet iyiyiz , çalışsa bile ne zaman vakit bulsa mesaj atıyor , arıyor beni seviyor her an belli ediyor zaten.
Dün birazcık tartıştık gayet de güzel kapadık telefonlari gece ama sabah sadece günaydın yazmış , hergun günaydın aşkım/balım/gülüm diyen o adam sadece günaydın yazmış 😓.
Sabah konuştuk işte yine mesajla , lütfen tartisma çıkarma dedi ve ardından ise gitti.
Hala bana kızgın mı ki?
Dün birazcık tartıştık gayet de güzel kapadık telefonlari gece ama sabah sadece günaydın yazmış , hergun günaydın aşkım/balım/gülüm diyen o adam sadece günaydın yazmış 😓.
Sabah konuştuk işte yine mesajla , lütfen tartisma çıkarma dedi ve ardından ise gitti.
Hala bana kızgın mı ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Dğer bil kanka değeerrr
Olur öyle arada hiç sıkıntı etme
Düzelir, sinirlidir hala sen onun gönlünü almaya çalış
Güzel resimler at falan
Aynen çok iyiyiz😅
Maşallah de kızım. Bu sitede ilişkisi çok kötü giden insanlar var nazara gelirsin.
Aman aman 😅😅
Sevgiliyken niye tartışılırki , rahat sıkıyor anlaşılan sizi
Ya öyle arada herkes atisir 😑
Allah baska dert vermesin.😁😁😁
😅😅 amin
Düzelir düzelir alttan alcan biraz
Aldım zaten , o da gayet iyiyiz dedi ,, zaten belli oldu 😅😅
Daha ne yazcak ki sabahları
Günaydın aşkım yazacak
@Medusaaa111 zaman verin hemen atılmıyor öyle şeyler
Sadece işte birgün aşkım yazmadı , bozuldum😑
normal bence 1 tatsızlık olmus konusup cozulur
Çözüldü gayet 😅😅
Ayrıl bence
Yok artık ne alaka 😅😅