Dun gece biraz tartıştık ve sabah sadece günaydın yazdı?

Çok iyi giden bir ilişkimiz var , arada herkes kadar atisiyoruz ama gayet iyiyiz , çalışsa bile ne zaman vakit bulsa mesaj atıyor , arıyor beni seviyor her an belli ediyor zaten.
Dün birazcık tartıştık gayet de güzel kapadık telefonlari gece ama sabah sadece günaydın yazmış , hergun günaydın aşkım/balım/gülüm diyen o adam sadece günaydın yazmış 😓.
Sabah konuştuk işte yine mesajla , lütfen tartisma çıkarma dedi ve ardından ise gitti.
Hala bana kızgın mı ki?
Dun gece biraz tartıştık ve sabah sadece günaydın yazdı?
Cevapla