Benim aldığım montla profıl fotosu koymuş?

Arkadaşlar merhaba,
Yine saçma sapan bir konuyu size danışmak istiyorum. Biz ayrılalı 1 bucuk yıl oldu nerdeyse 2 yıldır da yurt dısındaydı (rusyada). Normalde ben İstanbuldayım o başka şehirde. Geçen gün profiline girdim profil fotosunda benım aldığım mont var ve sahilde fotograf cekılmıs. Diğer paylaşımlar gorunmuyor tabi. Bende şaşırdım yani koca rusyaya gidip İstanbuldaki fotoğrafını profıl yapması biraz saçma geldi birde benim aldığım mont var üstünde. üstüme alındım açıkcası. Sanki ben geldim İstanbuldayım der gibi. Siz ne diyorsunuz bu duruma.
Benim aldığım montla profıl fotosu koymuş?
Cevapla