Arkadaşlar merhaba,
Yine saçma sapan bir konuyu size danışmak istiyorum. Biz ayrılalı 1 bucuk yıl oldu nerdeyse 2 yıldır da yurt dısındaydı (rusyada). Normalde ben İstanbuldayım o başka şehirde. Geçen gün profiline girdim profil fotosunda benım aldığım mont var ve sahilde fotograf cekılmıs. Diğer paylaşımlar gorunmuyor tabi. Bende şaşırdım yani koca rusyaya gidip İstanbuldaki fotoğrafını profıl yapması biraz saçma geldi birde benim aldığım mont var üstünde. üstüme alındım açıkcası. Sanki ben geldim İstanbuldayım der gibi. Siz ne diyorsunuz bu duruma.
Yine saçma sapan bir konuyu size danışmak istiyorum. Biz ayrılalı 1 bucuk yıl oldu nerdeyse 2 yıldır da yurt dısındaydı (rusyada). Normalde ben İstanbuldayım o başka şehirde. Geçen gün profiline girdim profil fotosunda benım aldığım mont var ve sahilde fotograf cekılmıs. Diğer paylaşımlar gorunmuyor tabi. Bende şaşırdım yani koca rusyaya gidip İstanbuldaki fotoğrafını profıl yapması biraz saçma geldi birde benim aldığım mont var üstünde. üstüme alındım açıkcası. Sanki ben geldim İstanbuldayım der gibi. Siz ne diyorsunuz bu duruma.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Montu sevdiği için giymiştir ya başka bir anlamı olduğunu düşünmüyorum
Bazı arkadaşlarım sana gönderme yapmış sankı diyince sormak istedim 😂 teşekkür ederim
Haklı olabilirler tabii ki, ben onu tanımadığım için düz mantık yorum yaptım. Ama bu tarz davranışlar sergileyen, ince düşünen biriyse işin rengi değişir. :D
Yani normalde İstanbul'da da degil gelip burda paylaşması da garip ama çok takılmamak gerek
Kısa bir ilişki değildi 5 yılımız geçti hani giyerken mutlaka aklından geçmişimdir ama ima var mı muallak
5 yıllık ilişki, illa ki aklından geçmiştir öyleyse.
Belki
Erkekler takılmaz böyle şeylere anlam yükleme
Bende böyle düşünüyorum aslında
Erkek kankam 3 yıllık sevgisinden ayrıldı kızın aldığı fenerbahçe formasını ara ara giyer kızla bir alakası var mı tabi ki yok
Saçma sapandan sonra okumadım
Thank
Rica ederim tatlım 🌹