Arkadaşlar sevgilimin az yazmasından çok yoruldum artık napmalıyım?

2,5 aylık ilişkimiz.
Konusalım diye bazen hemen giriyorum mesaj atınca ama o sohbette kalmıyor hiç sürekli çıkıp duruyor muhabbet akmıyor öyle olunca da.
Dün söyledim az yazmaya başladın diye sana öyle gelmiştir diyo, ne alakaysa.
İşe gitmesini falan bahane ediyor halbuki 5te dönüyor eve.
Napmalıyım sizce ya milletin sevgilisine bakıyorum her şeyi yapıyorlar mutlu olmaları için bizim bey efendi yazmıyor bile.
Kova burcu bu arada...
Arkadaşlar sevgilimin az yazmasından çok yoruldum artık napmalıyım?
Cevapla