2,5 aylık ilişkimiz.
Konusalım diye bazen hemen giriyorum mesaj atınca ama o sohbette kalmıyor hiç sürekli çıkıp duruyor muhabbet akmıyor öyle olunca da.
Dün söyledim az yazmaya başladın diye sana öyle gelmiştir diyo, ne alakaysa.
İşe gitmesini falan bahane ediyor halbuki 5te dönüyor eve.
Napmalıyım sizce ya milletin sevgilisine bakıyorum her şeyi yapıyorlar mutlu olmaları için bizim bey efendi yazmıyor bile.
Kova burcu bu arada...
Konusalım diye bazen hemen giriyorum mesaj atınca ama o sohbette kalmıyor hiç sürekli çıkıp duruyor muhabbet akmıyor öyle olunca da.
Dün söyledim az yazmaya başladın diye sana öyle gelmiştir diyo, ne alakaysa.
İşe gitmesini falan bahane ediyor halbuki 5te dönüyor eve.
Napmalıyım sizce ya milletin sevgilisine bakıyorum her şeyi yapıyorlar mutlu olmaları için bizim bey efendi yazmıyor bile.
Kova burcu bu arada...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer