Bugün bir ortamda birini dinledim ve bana tuhaf geldi. Ayrılırken bile çakal düşünceler ve acayip fikirlere de sahip olunuyormuş diye düşündüm. Ne olduğunu söylemeden sizlerin neler düşündüğünü merak ediyorum. Sizce yirmili yaşlarda boşanma ile kırklı yaşlarda boşanma arasında ne farklar vardır?hadi hayırlısı :D
Yirmili yaşlar ile kırklı yaşlarda boşanmanın arasındaki farklar nelerdir?
40'lı yaşlarda boşanan insanlar, bu kadar emeğim var deyip birbirini daha çok yolmaya çalışıyor maddi açıdan.. 20'li yaşlarda ise aman benden gitsin ne hali varsa görsüncülük daha ağır basıyor
20 li yaşlarda boşananlar 40 lı yaşlara kadar serseri bir hayatı benimseyebiliyor. 40 lı yaşlardan sonra boşanırsanız, boşuna olmuş olacaktır. Çünkü ancak yine boşandığınız gibi veya onan daha kötü birini bulmak zorunda kalıyorsunuz, yahut yalnızlık ile hayata devam edersiniz.
Bu konu yaştan çok kişilikle alakalıdır.. 6 yıllık sevgililik+22 yıllık evlilik sonunda bizim için değişen birşey yok. Ayrılsam da ona karşı olan maddi ve saygı sorumluluğunu her zaman taşırım. Asla günübirlik yaşayan gevşek insanlardan olmadık.
20 yaşında daha çocukça düşünürsün 40 yaşlarında mantığın daha öncedir 40 yaşına kadar evli olan insanın boşanması biraz daha zor aslında 20 yaşında daha kolay
O saatten sonra akrabalara rezil olma düşüncesi, ben bu saatten sonra zaten evlenemem barinolqn düzeni devam ettireyim düzen bozulmasın fikri, genel olarak kurulu düzeni bozmama ihtoyaci göz yumduruyor hersye. 20 li yaşlar sabır daha az cesaretin daha çok olduğu dönemler, iş bulma hayat kurma gibi işlerin daha çok olduğu yanlış kararlar verilebileceği gibi yıllarca cekmektense en başta yoluna gidebilecegin en güzel yaş.
Eskiden olsa belki 20 ler ile 40 lar arasında bir fark olabilirdi ama bence şu an 7 den 70 e herkesin gözü dışarıda, kimse sevginin değerini bilmiyor. Boşanma sırasında da herkes nasıl daha çok para, mal, mülk koparabilirim derdinde.
Bunlar: 1) 20'li yaşlarda boşandığında partner seçeneklerin daha fazladır. 2) 40'lı yaşlarda boşandığında yeni bir ilişki için daha çok yıpranmışsındır. 3) 20'li yaşlarda boşandığında paylaşılacak mal varlığı büyük olasılıkla daha azdır.
20 yaşında her şeyi göze alabilirsin ama 40 yaşında yeniden başlamayı göze alamazsın. Bu yüzden 40 yaşında daha çok şeye göz yummak zorunda kalırsin. Genelde de kafamız uyusmadi gibi bahanelerden ziyade daha derin sebeplerle ayrilirsin ancak.
20li yaşlarda boşanma daha ciddiyetsizdir laubalilik seviyesizlik diz boyudur ama olgun yaşlarda insan sadece kurtulmak istiyor ve rahat bir nefes almak bu yüzden daha medeni olur diye düşünüyorum
Bence fark yok. Cunku 20li yaslardayken kendimi 40li yaslarda hissedebiliyorum bazen
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
20'sinde daha hayatın başındadır ama 40'larımda olan tekrar evlenmekte zorlanır ama çevremdeki insanlar 40'ında bile evleniyor. 50 yıl önce olsaydı sorun olurdu ama şu an yaşın pek önemi yok
Bilmiyorum ki bende 20 li yaşlarda boşandim o zamanki duruma göre kendimi değil çevremdekileri her iki tarafin çikarlarini düşünerek karar aldım yaptığım en iyi karardı bunu sonradan fark ettim