Konuşmayı kestim çünkü aşırı saçma ve çözümü çok basit olan bi nedenden dolayı kavga ettik
Kavganın sebebi duşakabinin kapısını açık unutmak haliyle paspas ve yerler biraz su olmuş unutmuşum diyorum silerim diyorum sanki çözümü olmayan birşeymiş gibi bir saatten beri tavır yapıyor az öncede kavga ettik ve artık konuşmayı düşünmüyorum
şu an karantina olmasaydı çoktan evini terketmiştim yarın sabahtan gideceğim
Kavganın sebebi duşakabinin kapısını açık unutmak haliyle paspas ve yerler biraz su olmuş unutmuşum diyorum silerim diyorum sanki çözümü olmayan birşeymiş gibi bir saatten beri tavır yapıyor az öncede kavga ettik ve artık konuşmayı düşünmüyorum
şu an karantina olmasaydı çoktan evini terketmiştim yarın sabahtan gideceğim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Özel gününde değilse bir şekilde senden ayrılmak niyetinde olabilir. Ya da gücü başkasına yetmeyip seni tepeliyor olabilir ona muhtaçsın diye.
yorumunuz için teşekkür ederimözel günü değildi bazı şeyler birikti o yüzden böyle oldu ama iyi oldu artık arkadaşça haftada 1 falan görüşeceğiz
Senin yerin üzüldüm ama. Bana yapılsa isyan ederim.
teşekkür ederim fakat gerçekten üzülecek birşey yok o son yaptığı olaydan dolayı özür diledi zaten ve ayrılmamızın asıl nedeni bu değil kesinlikle
bana haksızlık yaptığını düşündünüz o zaman siz
Benim eski sevgilim de bunu yapıyordu sürekli tartışacak konu buluyordu hatta benim hafızam kötü diye yapmadığım demediğim şeyleri yapmışım demişim gibi yansıtıyordu. Ben pek umursamıyordum o da sürekli üste çıkıyordu. Şimdi bu tür konularda hassas olduğumdan kendimi senin yerine koyuyorum hemen.
Umarım hayatınıza size iyi gelen sizin de ona iyi geldiğimiz birini alırsınız ☺
İlk defa mi yaptın bunu yoksa önceden de yapmış mıydın?
dediğini bugün düşündüm ilk defa yaptım diye hatırlıyorum ama olay çözüldü özür diledi ama şöyle konuştuk dedik ki uzun zamandır beraberiz olmuyor ufak tefek şeylere kızıyoruz gibisinden konuştuk artık nadir görüşeceğiz haftada 1 falan arkadaşça
Hayırlı olsun size ayrılık yolu gozukmus 😂
dün ayrıldık gibiydi ama gene bi samimiyet var 😃😃
E kanka ne yapalım şimdi bize düşen nedir burda :D
kankacım dertleşmek istemiştim moralim çok bozuktu👍
Kız arkadaşla aynı evde yaşarsan böyle olur