Öncelikle 2 kız evladı olan 12 yıllık evliliği olan biriyim zorla evlendirildim ama ayrılmayı hep erteledim kararsızlıktan):
1- Eşime aşkla bakamıyorum
2- eşimle cinsellik yaşamak istemiyorum sanki tecavüz gibi geliyor
3- eşimin elini tutamıyorum ve yan yana dışarda gezmek dahi istemiyorum
4- Asla karakter uyuşmuyor, beraber yaptığım şeylerden zevk alamıyorum
5- yan yana resim çekinmek istemiyorum yakışmıyoruz
Tüm bu sebepler beni ayrılmaya sürüklüyor ki ben evlenmeden önce de ayrılmak istedim ama başaramadım yıllar geçmiş sizce 12 yıl evliliği bitirmek saçma mı? Geceleri hep ayrılma düşüncesi ile rüyamdan aniden uyanıyorum, eşim istese cinselliği zorla veriyorum , kadınlığımı yaşayamadım sizce çok mu geç kaldım?
lütfen ayrılıp boşanmış ya da evliler cevap versin
1- Eşime aşkla bakamıyorum
2- eşimle cinsellik yaşamak istemiyorum sanki tecavüz gibi geliyor
3- eşimin elini tutamıyorum ve yan yana dışarda gezmek dahi istemiyorum
4- Asla karakter uyuşmuyor, beraber yaptığım şeylerden zevk alamıyorum
5- yan yana resim çekinmek istemiyorum yakışmıyoruz
Tüm bu sebepler beni ayrılmaya sürüklüyor ki ben evlenmeden önce de ayrılmak istedim ama başaramadım yıllar geçmiş sizce 12 yıl evliliği bitirmek saçma mı? Geceleri hep ayrılma düşüncesi ile rüyamdan aniden uyanıyorum, eşim istese cinselliği zorla veriyorum , kadınlığımı yaşayamadım sizce çok mu geç kaldım?
lütfen ayrılıp boşanmış ya da evliler cevap versin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer