Eşinden ayrılanlar!!! verdiğiniz ayrılma kararından dolayı iyi ki yapmışım diyor musunuz, yoksa keşke ayrılmasa mıydım mı diyorsn?

Öncelikle 2 kız evladı olan 12 yıllık evliliği olan biriyim zorla evlendirildim ama ayrılmayı hep erteledim kararsızlıktan):
1- Eşime aşkla bakamıyorum
2- eşimle cinsellik yaşamak istemiyorum sanki tecavüz gibi geliyor
3- eşimin elini tutamıyorum ve yan yana dışarda gezmek dahi istemiyorum
4- Asla karakter uyuşmuyor, beraber yaptığım şeylerden zevk alamıyorum
5- yan yana resim çekinmek istemiyorum yakışmıyoruz
Tüm bu sebepler beni ayrılmaya sürüklüyor ki ben evlenmeden önce de ayrılmak istedim ama başaramadım yıllar geçmiş sizce 12 yıl evliliği bitirmek saçma mı? Geceleri hep ayrılma düşüncesi ile rüyamdan aniden uyanıyorum, eşim istese cinselliği zorla veriyorum , kadınlığımı yaşayamadım sizce çok mu geç kaldım?
lütfen ayrılıp boşanmış ya da evliler cevap versin
Eşinden ayrılanlar!!! verdiğiniz ayrılma kararından dolayı iyi ki yapmışım diyor musunuz, yoksa keşke ayrılmasa mıydım mı diyorsn?
Cevapla