Kız arkadaşım eski sevgilisine ona yaptıklarına rağmen toz kondurmuyor?

Kız arkadaşımın eski sevgilisi memleketine donup onu evlilik vaadiyle 8 ay oyalamış. Ailesine karşı çıkamamış hanimevladi ve maddiyatı bahane etmiş. Ayrilirken hakaretler etmiş. Bu olaydan sonra benimle ilişkiye başladı. Başta herşey guzeldi. Konuyu aileme açtım karşı çıksalarda kabul ettirdim, kız arkadaşımın borçlarının yarısını karşıladım. Endi emegimle aldigim evimi bile hazirlatmays baslamisken, Tamda Evlilik tekflifi icin hazirlanirken telefonunda eski sevgilisiyle mesajlastigini gordum. bitirmek istedim. Yalvardi, agladi. Siddetle yakardi. Sevdigini soyledi bagirarak.. Affettim. Ancak guvenimi yitirmistim. Sevgisini ispat etmesini soyledim. zaman gectikce ben sessizlesiyordum yaninda konusmak istemiyordum. Her an aldatilacagimi dusunmekten kendimi alamiyordum. Eski sevgilisinden daha iyi bir tipim ve evlenecek kadarda buyuk cesaretim vardi. Ozguvenimde tamdir. Bir gun bana pskolojik sorunlari oldugu icin ailesi dahil herkesi kirdigini benide kirdigini soyledi. Pskologa gitmesini tavsiye ettim. Sevilip sevilmedigini hissetmiyormus ve eski sevgilisyle iken sevildigini hissediyormus. Bende acikca mesaj olayindan sonra guvenimi kaybettigimi soyledim. bana soyledigi soz su oldu "eksiksin ve eski sevgilimin tirnagi bile olamazsin" dedi.. guldum gectim sadece onu bir aile bir maddiyat uzerine bahane yapip terkeden kisiyile beni kiyaslamasi tuhafima gitti. Cevap vermedim. Sımdi mesaj atip bu kirici sozler icin özür diliyor. Bir selamimiz bari olsun diyor. Ama her mesajin sonuna kendine iyi bak hoşcakal yaziyor... Sizce amaci ne olabilir? Kafam karisik...
Kız arkadaşım eski sevgilisine ona yaptıklarına rağmen toz kondurmuyor?
Cevapla