Buluşmayı ekti neden ve peşimde koşması için ne yapmalıyım bundan sonra?

Dört yıldır tanışıyoruz on kez falan buluştuk bir yere varamıyoruz gitgelli davranıyor. Dün için sözleştik ama buluşmayı ekti hiçbir açıklama yapmadı buluşamıyoru bugün dahi demedi. Akşamına pişt yazdı. Ben de cevap vermedim tabi ki. Eğer önemli bir sebep olsa zaten söylerdi. Neden ekti böyle bir şey yaptı anlamıyorum
Buluşmayı ekti neden ve peşimde koşması için ne yapmalıyım bundan sonra?
Cevapla