Sevgilimin bana olan ilgisinin azaldığını hissediyorum ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımla 1 yılı geçti sevgiliyiz ama son 2 aydır yaptığı işten dolayı sürekli yorgunum falan filan diyo ve doğru dürüst mesajlaşamıyoruz ki zaten uzak mesafe ilişkisi sesini de 3 günde bir duyuyorum kavga edince bu durumdan dolayı sonraki iki gün düzeliyor sonra yine aynı ayrılık konusunda da senden ayrılmam çok seviyorum diyip duruyo Bende seviyorum ama çok üzüyo bu durum beni sizce ne yapmalıyım
Sevgilimin bana olan ilgisinin azaldığını hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla