Erkek arkadaşım benden ayrıldı tekrar mesaj atmasını nasıl sağlarım?

Erkek arkadaşım bir kaç ay önce benden ayrıldı 2.5 yıllık bir ilişkimiz vardı son 1 aydır da hiç konusmuyoruz onu çok özledim ilk ayrılmak istediği zamanlarda mesaj attım ama hala bana karşı kızgınlığı geçmediği için barışmak istemedi şimdi onun yazması için ne yapabilirim oda beni seviyor mudur hala
Erkek arkadaşım benden ayrıldı tekrar mesaj atmasını nasıl sağlarım?
Cevapla