Çıkma teklifi etmek ortaokulda kalması gereken bir durum değil midir? Ne demek çıkma teklifi etmek? Özellikle tecrübelilerden yorumlar bekliyorum?

Şu sitede okuyorum teklif etsem mi, sevgililik için açılsam mı falan da filan. Allahallah arkadaşlar yapmayın etmeyin ÇIKMA TEKLİFİ ortaokul yöntemidir hadi olsun lise 1 -2... Nereye çıkma teklifi ediyorsunuz? Kime açılıyorsunuz?

Bir ilişki varsa ortada kendiliğinden gelişmez mi? Kimyasını belli etmez mi?

Bu konuda kim ne düşünüyor merak ettim. Tecrübeli erkek ve kadınlardan yanıtlar tercihimdir. Çıkma teklifini için ne düşünüyorsunuz? Bu iş nasıl olmalı?

Belli ki önemli bir konu tartışmak lazım
Çıkma teklifi etmek ortaokulda kalması gereken bir durum değil midir? Ne demek çıkma teklifi etmek? Özellikle tecrübelilerden yorumlar bekliyorum?
Cevapla