Yasak ask nasil olur
Hic yasadinizmi peki yasak ask insan kendi ruh halini nasil hissediyor o durumda?
Hic yasadinizmi peki yasak ask insan kendi ruh halini nasil hissediyor o durumda?
evet yaşadım ve hala yaşıyorum. bu yıl 6. yılımız. ama bu alelade bir ilişki değil ikimizinde hayatının aşkı. defalarca ayrılmaya karar verdik ertesi gün salya sümük ağlayarak birbirimize koştuk. benimde onunda eşlerimizle sorunlarımız vardı. ben eşimden ayrıldım ama o ayrılamıyor korkuyor. etraftan aile mahalle baskısından çekiniyor. kınayanlar olabilir ama bende zamanında büyük konuşmuştum. böyle şeyler bana çok ters derdim. başıma geldi :( çok zor çok kötü bir durum. çünkü o benim ruh ikizim. o eşinin ayrılsada peşini bırakmıycağını söylüyor. korkuyor. eğer senin böyle bir korkun yoksa eşinden ayrıl o da ayrılsın ve evlenin. çünkü bu şekilde hep ihanet var her iki taraf içinde.
Erkekler daha gozu kara ama bizler olamiyoruz
ayrılmayı düşünüyormusun? sende korkuyormusun?
Korkuyorum ama ben brnik yuzumden incilecekninsanlardan korkuyorum kendi hayatimdan degil
peki o ayrılmaktan falan konuşuyormu? konuşuyorda ayrılmasını senmi engelliyorsun?
Evet ayrilmasini istemiuorum. yuvasini bozmasini istemiyorum ben onun vebalinden korkuyorum
kaçtane çocuğu var? kaç yaşındalar?
evli bir kadınla ilişkim olmuştu
ilk başlarda amaç sadece ihtiyaç gidermekti ikimiz içinde ama zamanla duygular değişti tabii birde çocuğu vardı üstelik ama eşinden ölümüne nefret eden mutluluğu bende bulan bir kadındı
gayet can yakan bir durum
eşide çocuğuda beni tanıyor evlerine girip çıkıyorum ama durumdan haberleri yoktu
eşi umurumda değilde çocuk beni çok seviyordu her gittiğimde abi abi diye kucağıma her atlayışında vicdanım sızlıyodu
üstüne birde bir geleceğinizin olmadığını her an farketmek bilincinde olmakta ayrı bir can sıkıntısı
kısacası
yapmayın etmeyin yapacaksanızda duygularınızı karıştırmayın çok can yakıyor...
Aonu ne oldu
Cok can yakiuo cook :(
nemi oldu?
hayatımız mahvoldu ne olacak
kimse öğrenmedi bişey tabii iyi sakladık ama kaçınılmaz son ayrılık oldu tabii
istemeye istemeye çünkü bir süre sonra aynı yastığa baş koyamamak başta olmak üzere bir çok şey daha fazla sorun olup daha fazla can yakmaya başlıyor
özellikle bu tür ilişkilerde evli olan bekar olanın başkasıyla ilişki yaşamasından ve ilerde illaki evlenip yolları ayıracağını bildiğinden acı çekiyor
bekar olan evli olanın her gece başka birinin koynuna girdiğini bilmekten acı çekiyor
ayrıldık bayaa bir acı çekerek
aylarca ilaçlarla durabildik ayakta (gerçek bir sevgiydi)
7-8 ay kadar görüşmedik numaraları değiştik evleri değiştik vs izimizi kaybettirdik birbirimize
sonra bigün bir yerde yine denk geldik
ikimizde hala bıraktığımız gibiydi
oturduk kahve muhabbet derken kaçınılmaz sona yenik düşüp beraber sabahladık bir otelde yine görüşmeye başladık yine acılar çektik vs vs
Off ne yapicagimi bilmiyorum kafayi yiyecm dusunmektwn
Bir cikisi olmali
Nasil
sen ağız yoklamayı bırakıp kendi hikayeni yazmayı denesen daha net bilgi alabilirsin canım benim ;)
uyanıklığa gerek yok
sen yaşadığın şeyi anlat bir şekilde yardımcı olmaya çalışalım
Durumum. senden fakrli degil
Sadece iki tarafta evli
Yemege gecmem. lazim. genis bir zmanda rahatca anlatmak. isterim
Cunku bunu 2 swnedir icimde tutmak bana inanilmaz bir agirlik veriuo birisiyle paylasmam lazim
İste
Dinlemek isterim tabiiki yardımcı olabilirsem ne mutlu müsait bir zamanında istersen yorumu beğen ya da başka bir şekilde müsait olduğunu belirt dilersen gizliden bir süre çıkarım özelden rahat rahat anlatırsın sıkma bu kadar canını diyecem ama faydası olmayacak yinede kendini depresyona sürüklemektense ferah tutmaya çalışman gerekiyor
Görüşmek üzere
Sadece bagira bagira aglamak. istiyorum desem anlarsin icimi :)
Musaoit zmanda gelicem
Emin ol seni çok iyi anlyorum
Bir zamanlar İstanbul gecelerinin huzurlu sokaklarını az inletmedim bağıra çağıra :))
Bekliyorım
Merhaba sitede sikinti var asagi yukari ekran kayiypr gormeden yaziyprum :)
Aslinda mesajdan anlatmak. isterdim ama. acik olmak pek istemiyorum uzun siredor burada olan birisiym cunku
Soyle anlatim evet sevdigim evli ben evliyim 8 senedir
Ramazandi tanisrigimizda ki ben asla ama asla bunu yaparim demezdim namaz kildim nete girdim oyun oynamaya ama oyle nasit bir oyun orda tanistik
Ben hicbirseyimi saklamadim adim sanim aynen evli falan oda dedi
Birkac ay ark. olduk baya hemde oyun oynadik beraber normal. sohbet falan derken farkina varmadan biz birbirimize alistik
Birbirimizi merak etmeler falan ama sadece sanal
Yinede kendime yediremiyorum bunu ozamn
Ama. olan oldu 9 ay sonra ben kendim surpriz yaptim ilk gormeye gittim orda basladi
cok ayrildik kabuol edemedim asik oldugumu anladim ayrilsigimix anlarda kimseyle konusmadim kendimi kapattim baktik olmuyo ilkinde ben aradim ilincide o sonra
Derken yine devam ayrilik denemeleri bosa cikti ve onsuz bir yasam dusunemiyorum
Esine ve cocuguna zarar gelmeyecigi bilsem. kendime acimam ama onlara kiyamiyorum benim. cocugum olmadi
Kolay seyler yasamadik nasil bir bagsa 2 sene doldu hala aklim fikrim onda korkularimda o herseyde o
Ama. icim sciyor inanki ben kotu bir insan degildim ama nasil boylesine asik oldum hemde bu durumlarda anlamiyorum
Nereye kadar diyoruz sonu yok bssari yok yok iste
Sen anlarsin beni en iyi
Bugun cok. kotu oldum acikcasi
Birlikte kullandigmiz facemiz vardi herhanhi bir durum. olursa ulasamayinca ordan haberlesiriz diye
Eski kullandigi facesiydi kapak. resmini ben onunla. kullandigim facrden begenmistim
Esi gormus incelemis bana omrum ddr aramis kim o falan taetismislar
Benim. ona tek dedigm sakinnesine bagirma tepki verme inan kiyamiyorum cunku haketmiyor
Esiyle aralari bildim bileli iyi degil tanidigim gun bosanma islemleri vardi aileler kabuol. etmeynce kaldi neyse
Bu ara yine sounlular bu bosanicam. diyo surekli ailelere soyledi falan
Ama benim. icin asla degil benim bosanamiyacagimi biliyor cunku
O cesaret yapo bencillik yok ama bunu sorma bende bilmiyorum
Eside bugun benden onun icinmi ayrilmak isriyosun demis
Bunu hazmededim cok zoruma gitti ben bunu yapmak isteyen birisi olmadim olmam da
Aklima geldikce aglamak istiyorum nasil bu durumdayim diye
Ne vazgecebiliyorum ne onunla oluyo
Seni gerçekten anlıyorum aynı şeyleri yaşamış biri olarak zaten bu düşüncelere sebep olduğu için adı yasak aşk ya
Ama. bu engellenemez birşey maalesef
Başına gelmeyen yargılar hor görür sorsan asla yapmam der ama gerçekler öyle değil işte yaşamayan başına gelmeyen bilmez anlamaz
Anca ahkam keser dururlar onlara aldırma
Nasıl olır kısmınıda takma kafana tamam ne dinen doğru nede ahlaken doğru bişey değil bu ama insanoğlu duygularıyla başa çıkamayan bir varlıktır
Her ne kadar bastırabildiğini sansada aslında bilinçaltı tam tersine işler Asla yapmam dediğini yapar kesin yaparım dediğini eline yüzüne bulaştırır
İkisinin de tek sebebi aşırı güvendir ama bilmezki iş güvenle bitmiyor
Evli olmak bunu en çıkılmz yapanıdır
Severek ya da sevmeyerek bir şekilde evlenirsin
Senelerini verirsin
Sevmişsen Gözün başkasını görmez sevememişsen bir süre sonra en azından alışırsın
Ama birgün en olmadık şey olur ve bir görüş bir bakış herşeyi altüst eder
Ben direk görerek sevdim sen arkdaşlıkla başlamışsın zamanla alışmış karşısına çıktığındsds duygularına yenik düşmüşsün
Kendinden bahsetmemişsin sdece 8 senelik evliyim demişsin ama ondan bahsettiğinde zaten bir arayışta olduğu rahatlıkla anlaşılmakta...
Karısının beni bunun içinmi terketmek istiyorsun sözleri seni incitmiş ki inançlı birisin ve bilirsinki yuva yıkmak büyük günahtır ama senin burada çok katkın yok yani illaki rolün var ama asıl sebep sen değilsin onlar zaten tanıştığın sırada boşanmak evresindeymiş anlattığına göre
Senin buradaki tek rolün belki kendi aralarında halledip vazgeçeceklerken onun hayatına girip boşanma kararlılığını sabitlemesine sebep olmak olmuş...
Zaten bu durumada üzülüyosun belli her halinden hem çocuğuna hem eşine karşı hissettiklerini yazmışsın bunları söyşeyen bir insanın yuva yıkma derdinde olduğunu iddia edenin aklından şüphe ederim
Deiğim gibi tek rolün zaten boşanmak isteyen adamın düşüncelerini sabitlemek olmuş ki dediğine göre yinede boşanmamışlar hala beraberler...
Erkek bu konularda daha gözü kara olur
Sevmişse ve sevgisini ayrı gayrı yasak şekilde değil rahat rahat geleceğe dönük yaşanak istiyosa gözü evlilik falan görmez seni. ister ama sende krndi adına boşanmanın mümkün olmadığını söylüyosun sebebini söylemesende...
Belliki bayaa dolmuşsun bayaa içerlemişsin
Kolay değilki nasıl dolmayacan içerlemeyecen
Bir yanda mutlu olmadığın biriyle her gece aynı yastığa baş koymak diğer yanda sevdiğin ama senle aynı durumda olan birine olan hasretin öte yandan sebep olacağın bir aile dağılması geleceğine etki edeceğin bir çocuğa ve bir kadına olan üzüntün
Bunların hepsini düşünmek sana kalmış
Derdine dert eklemişsin
Normalde senin tek düşüncen seviyoruz ama birleşemiyoruz olması verekirken hemde
Hepsini sen göğüslemişsin bu kadar dolmanın tek sebebi bu
Aslında durumunu izah etmişsin
Tanınan biri olarak kimliğini. saklama tercihine saygı duyuyorum ama yüzyüze konuşabilsek ya da en azından karşılıklı chat gibi vs görüşebilsek anlık sorulara cevaplarla gidebilsek daha verimli bir sohbet/telkin olur çünkü bu tür konuları tartışmak telkin terapi şeklinde olur ve buda birebir görüşme gerektirir (psikoloji okumuş. biri olarak söylüyorum bunu yanlış anlaşılmak istemem)
Kendimi genis genis anlaticam. sana
Anlatmak. istoyorum dedimya icim. okadar doluki ona bilr belli edemiyorum. uzmemek. icin
Aslinda acilabilirmisin soruya yazmayi biraktilar zaten yoriunm yapma ben gorene kadar yakip e alim mesajdan rahatca konusuruz olabilirmi
Borde dedigim gibi telden girince site sayfasi kayoyor ne yazdigimi gorneden yaziyorum :/
Aa pardon eski sistem. olmadig icin gizlini acamiyorsun :)
Nasul gorusebilir o halde
Burdamısın?
Hi hi evet burdayim gelmissin
özele yaz lütfen
Bu arada bana eksi puan veren dingilE kim çok merak ettim :)))
On yargili birisi sasirma bende en iyi yaparim.:)
Bende ayakta alkışlarım :)
yaşamadım , yaşamam da. öyle ahlaksızlar gebersin. Allah bu akıl ve iradeyi insanoğluna boşuna vermemiş.
Bir. cümlede hem Allahın adını zikredip hemde hasakladığı şeyi lanet okumayı ve bedduayı nasıl kullanabiliyosun şaşılacak bir durum
Ayrıca insanları yargılamak kibirdir. ve Allah kibride. kullarına yasaklamıştır çünkü kibir şeytanın eseridir
Cennet meleklerinin başıyken hz ademe kibirlenip cennetten kovulmuştur
Meleklerin başını kibri yüzünden cennetinden kovan rabbim senin hakkında ne düşünür acaba...
Ve unutmadan Allah kınadığı şeyi yaşatmadan canını almazmış kulunun
Bil istedim sayın Guru...
Yaşadım ben baya zevkli sürekli yakalanma korkusu falan aşırı iyi. Sonunda yakalandı zaten salak karı
sonunda yakalandı salak karı derken :/
profilmi sahte ilişkimi anormal anlamadi ben :D :D
Karım beni aldatacaksa bir başka kadınla aldatsın sıkıntı yok yeter ki bir başka erkek olmasın ;)
Sende ayrı bir kafadasın be meslektaşım :))
giren çıkan olmadıkça sıkıntı yok diyosun
İyide asıl aldatma beyinlemi olur yoksa organlamı?
Aslolan zevk için vücuduyla aldatıp sonuçta seni. sevmesimi
Yoksa (eşcinsel yada. karşı cins farketmez) başkasını sevip vücudunu sana sunmasımı?
bir düşün derim ;)
@Deja_vu
Kusura bakma yanlış anlamanı istemem sadece mesajı yazarken eşcinsellik bir an aklıma gelmedi ondan sordum
Gönder dedikten sonra ihtinal aklımageldi ama yazmış bulundum :)
Kusuruma bakmamışsındır umarım
Cevap
19Cevap
Yasadm sevgilim. kardesi beni tahrik ediyordu koluma girerken kolumu gogsune bastryod falan derken bir gun ablam seni haketmiyor sen benimle olman gerkir dedi ve cok sexydi o an beraber oldm bakireymis ve devam ettik en sonunda ablasi ilgisizligmden ayrilmak istedi biz bir sure dahabdevam ettk ve bitti farkli haz oluyo abla kardes falan
Yaşanılan şey anlatılmaz biraz özeliniz olsun delikanlılık bu olmamalı heleki senin kadınmı erkekmi olduğunda belli değil tanımasakta özel biraz ilişki yaşadığınız kadına saygı olsun evli veya değil.
Zorla gönül rızası dışında evlendirilmiş bir sevgilim vardı arada bir eleman aklıma gelir vicdan yapardım ama şerefsizin teki olduğundan çabuk geçerdi
Kuzenimle çıkmıştım baya uzaktan ama :D gayet yasak bir aşktı zaten yasakladırlar:D
Supersin :))
evli olduğu halde başka bir kadınla sevgili olması yasak aştır heralde :)
Hic yasamadim ama o durumdaymisim gibi dusunerk cevap vereyim surekli suclu gibi hissederdim kendimi.
Aynen oyle
Dunyanin en kotu hissi
evet yasak ılıskıler cok daha heyecanlı kesınlıkle ;)
Yaşadım ben bekar o evliydi cinsellik herşey vardı çokta güzel gidiyordu ama sonu olmuyor iste
Yasadim sonum behlul gibi oldu :(
Sevgilisi olan ayni arkadas grubundan bir kizdi
Yasadım zamanında :))
evli b i kadınla birlikte oldum ama iyi birşey değil yol yakınken vazgeçtim
Yaşamak isterdim var mı öyle cesur bayan
kendimle aşk yaşıyorum panpiş
Harika bir şey, her genç kız bu tecrübeyi yaşamalı
sana kesınlıkle katılıyrum yasaklık sevıye ne kadar yuksekse o kadar daha cok heyecanlı oluyor ;)
@fundaoklu takıp eder mısın benı
Birak yasagini hic ask yasamadimki daha
adrenalin bağımlılarının arayıpta bulamadığı şey
Evet yaşadım
Onun tadı bambaşka
Evet yaşadım malesef
Yaşadım aşırı zevkli
Neyi zevkli hicmi sucluluk duymadin
Yok duymadim
Evet
Isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar