Diyelim ki kadının fendi erkeği yendi olayı ters tepmiş...
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Cilve yapan kadının yeterince güzel olmadığını düşünürüm.
Erkek, kadının kuklası değildir... Erkek de bireydir...
Güzelliğe hemen tav oluyorsunuz ama ://
Ben olmadım.
Güzelliği kullanarak bir erkeğe en fazla ne yaptırabilirsiniz ki?
Aşık edebiliyor mesela.
Daha güzeli gelir erkeği senin elinden alır... güzellik etkiler ama aşık etmez.
Kendim için demiyorum, güzellik konusunda iddialı değilim. Fakat dehşet güzel kadınlar için ölüp, bayılsn erkekler gördüm.
Çok güzel kadınlar olabilir ama ben hiç de ölüp bitmem.
Kadının fendi olayı yendi mi 😂😂😂hiç güleceğim yoktu
Yanlış okudun.
Evet erkeği yendiymiş
Neyse doğru okuduktan sonra cevap verebilecek misin :)
Öyle erkek tanımıyorum
Bir kadın da her erkeği parmağında oynatamaz.
Sen öyle san kadın isterse herşeyi yapar iyi geceler
Sen yapabiliyor musun bir kadın olarak her istediğini?
Erkekler olarak bizler de her istediğimizi yaparız merak etme...
Illa ki ters tepecek yani
Noldu şaşırdın mı?
Hayır çok olağan bence kadın cilve yapıyor diye bütün erkekler kanar diye var olan kanıya katılmıyorum
Erkeğin kadına direnmesine mümkün değil diyenler var.
Onu diyenlere hatırlatmak gerek ki erkeklerde de kadinlarda olduğu gibi karakter, irade, tercih yapma hakkı var.. Cilve yapan kadin karşıda ki erkeğe takındığı tavırdan dolayı itici gelebilir
Pek çok erkek de erkeği kadın yönetir/yönetsin diye düşünüyor. bunu da anlamıyorum.
Erkekleri yermedeki amaç ne sence?
Bana çok ters geliyor bu durum.. Yönetmek değil de erkeğin fikir almak, önünü daha net görebilmek adına kadına danışması , düşüncelerini açması daha güzel olur.. Zira daha önce kadın tarafından yönetilen erkek gördüm yakın çevremde cidden erkek tamamen kadının boyunduruğuna girip benliğini kaybedebiliyor
Anlatırsan merak ettim. Gördüğün örneği.
Başta her şey çok normal çiftimiz normal bir hayat sürerken evde erkek bir tık daha baskın.. Zaman için de kadın ağırlığını ortaya koyuyor erkeğin ailesini tamamen uzak tutarken kendi ailesi her gün evde sonsuz hizmet yeme içme piknik vs. Sonra kadın çok geziyor adam işten dönüyor ama kadın yok yemek yok.. Adam başta tepki koyuyor, kavga gürültü evi terketme derken kadın dönüyor.. Bu bir devirdaym şeklinde devam ediyor tabi ki çocuklarda var işin rengi değişiyor adam için..
Ben de bir örnek duydum görüşünüzü almak için anlatırım isterseniz.
Adam bakıyor olmuyor tamamen siniyor kadına karışmıyor her dediğine tamam diyor adam evde kadın hala geziyor yani çalışmak dışında rolleri değişiyorlar..
Tabi ki buyrun
Bunu burada bir kadından duydum. bir kızları varmış. kızları bir yere gitmek için kadının kocasından izin istese adam izin vermiyormuş. Kadın da işte gece olmadan evvel kızının yanına gelip sen sabah hazırlanıp gidersin ben babandan izin alırım diyormuş sonra kocasının yanına gidiyormuş ve adamın akşamdan sabaha fikri değişiyormuş. Kızına harçlık falan bırakıyormuş...
mümkün değil
Erkek, kadının esiri olsun diye yaratılmadı. Pekala mümkün.
değil
Erkek, kadına köle olsun diye var edilmedi...
Niye mümkün değilmiş acaba? onu da açıklarsanız...
aynı cümleyi kurmanıza gerek yok anladım fikrinizi. ben de mümkün değil diyorum, MÜMKÜN DEĞİL
Neden mümkün değil?
Siz erkek cinsini köle olarak mı görüyorsunuz onu bir açıklayın da.
konunun kölelikle alakası yok, tamamen haz ile ilgili. ama sizi köle olarak kullanmışlar sanırım aynı kelimeyi yüz kere tekrarladığınıza göre
Konunu benimle bir alakası yok yani bana çarptırmanıza gerek yok. Mümkün değil diyorsunuz ama size hatırlatayım. Kadınlarda olan akıldan iradeden erkeklerde de var... Aptal değiliz yani sizden geri kalır yanımız yok. Kendimize mukayet olabiliriz.
hmm ok.
Neden mümkün değil diyorum mantıklı bir açıklama yapmıyorsunuz...
Pek çok erkeği elinizde oynattınız da kimse fark etmedi mi yoksa?
evet, şu an olduğu gibi. iyi geceler?
Şu anda bir şey olmadı...
Kimse kimseyi elinde oynatmadı ama siz fikir tartışması yapmayı pek beceremediniz diyelim...
Tartışamayacaksanız yorum yapmayın arkadaş... Görüşlerinize gerek kalmıyor sonra...
belli
''Ben yazmayayım o daha çok merak etsin yazsın'' gibi bir durum mu kurdun kafanda acaba?
Fikir tartışması yapamayacaksan soruda ne işin var?
elinde oynatmak kelimesini de kendine göre çarpıtmışsın bu arada...
fikir tartışması mı? böyle basit bir soruda fikir tartışması, ha? belli olan bir şeyin tartışılmasına gerek var mıdır? sorunuz bile "diyelim ki.." diye başlıyor, çünkü MÜMKÜN DEĞİL. güle güle xx
Dünya senin fikirlerinden ibaret değil... Bye.
Bir gün dönüp bakmazlar sana, ortada dımdızlak kalırsın ablacım...
xxxx
Siz kimsiniz ki fikriniz doğru olsun acaba?
benim öyle ucuz numaralarla işim olmaz bir. sorunuz "diyelim ki" diye başlıyor, yani bunun "mümkün olmadığını" siz de baştan kabul etmiş oluyorsunuz zaten bu da iki👍🏻 bye xx.
Diyelim ki diye başlayan her soru imkansız demek mi yani? Kafalar güzel...
Ben istemesem bir kızı reddedebilirim. Diyelim ki falan değil. REDDEDEBİLİRİM...
aynen kafa baya iyi sizin malum gece 12den sonra olunca.
Sizin gibi erkekleri ezikleyen kadınları niye seviyorlar hiç anlamam...
yok est. eziklik değil hormonlar olacak o
eziklik demedim. Sizin gibi erkekleri ezikleyen yani hor gören kadınları niye seviyorlar dedim.
eziklemedim hormonlardan bahsettim sadece 👍🏻
Peki sizin erkek cinsine bakışınız ne?
insan insandır
Erkeklerin çoğu kadının cazibesine kapılmasa akıllarını kadına kiralamazdı...
dediğiniz gibi çoğu erkek cazibe karşısında tutuluyor, yani sorunuzun cevabı işte; MÜMKÜN DEĞİL
hepsi değil...
istisnalar kaideyi bozmaz
Herkes bu lafı doğru zannediyor ama tartışılır.
Peki sizde niye dişilik cazibe var erkeği alt edin diye mi yani bize karşı koz mu?
yaratılış
malum gece 12den sonra sizin kafa baya iyi derken cinsellik düşkünü olduğumu falan mı kastettiniz acaba? malum vurgusu dikkatimi çekti de. Azgın yerine koyuluyorum sanırım...
12den sonra erkeklerin genel kafa öyle
Genelden yola çıkarak bana o muameleyi yapamazsınız. Ayrıca arzulu olmak suç mu bu arada erkeklerin geneli öyleyse?
Özelimi çok da anlatmak istemiyorum ama ben de sabahları ereksiyon olarak uyanınca arzulu oluyorum benim suçum mu?
ne bu alınganlık?
Doğru ya siz umursanmaya değmeyecek bir kadın üyesiniz. Banane sizin düşüncelerinizden.
umursamak ayrı şey, alınganlık ayrı şeydir. off kime ne anlatıyorsam
Kanmasın da zaten
mümkün değil diyenler var böyle bir şeye.