Uzun zamandır gorusmedigim bir arkadaşım var özlediğim için yazmak istiyorum ne yazabilirim?

Selam nasılsın bayadır konuşmuyoruz özledim yazmak istedim ama işi düştü yazdı diye düşünmesini istemiyorum :(
Uzun zamandır gorusmedigim bir arkadaşım var özlediğim için yazmak istiyorum ne yazabilirim?
Cevapla