Flörtümle konusmayi kestik ama onu cok özlüyorum ne yapmaliyim?

Öncellikle biz 3 ay önce instagramdan tanistik ilk baslarda cok güzel gidiyordu her sey falan filan derken bulusmaya karar verdik. Günü, saati, bulusma yerini falan hep ayarlamistik. Bulusmadan bir kac saat önce bana mesaj yazdi ve gelemicegini annesiyle biryere gitmesi gerektigi söyledi. Bende haliyle cok sinirlendim, o kadar hazirlanmisim birde ilk bulusma gibi özel bisey yani. Konusmak istemedigimi daha fazla söyleyip kendisini engelledim. Ertesi gün sms olarak bana yazdi ve özür diledi öyle baristik. 2 hafta sonra bana tekrar bulusmayi sordu ve o gün isim olcagini söyledim. Sonra ben sordum su gün bulusalim mi diye ilk basta tamam dedi sonra aksama dogru yarin belki bulusmaya biliriz, yarin konusalim, olmazsa haftasonu bulussak olur mu dedi. Her ne kadar sinir olsamda tamam yazdim. Asil bulusma günü tüm gün hicbirsey yazmadi. Sonra aksam mesaj geldi ve uyudugunu bu yüzden yazamadigini belirtti. Bu konu hakkinda baya bi tartistik. 4-5 gün kadar. Biz zaten hep kavga ederiz nedenleride sunlar: cok gez yazar (hatta 2 kez 9 saat yazmamisti) uyudugu icin ve ya istedigim seyi yapmaz. Mesela biz hic daha önce telefondada konusmadik, numaramiz var ama nedense hic konusmadik. Tam 3 kez sordum konusalim mi diye, gec cevap verdigi icin ya da o an müsait oldugu icin bir türlü konusamadik. Ve bu nedenlerden dolayi bende haliyle kavga cikariyorum, hakli olarak bence. Her neyse bu konustugum kisinin instagramda 2 tane hesabi var. Birinde sadece arkadaslari, ailesi ve benimle beraber 5 tane daha kizi takip ediyordu, digerinde ise herkese acik, yani herkesi takip ediyor resmen. Bir gün sabah uyandigimda o ailesinin vs. Oldugu hesaba bi göz atmak icin girdim ve artik beni o hesapta takip etmedigini fark ettim, benimle beraber ayni sekilde 3 kizi daha takipten cikarmisti, yani 2 kiz daha duruyordu. Bende sakin bir sekilde beni takipten neden cikardigini sordum. Ve bana o hesabi zaten kullanmadigini ve herkesi takipten cikardigini söylemisti. Bende bunun üzerine biraz agir konusup (küfürsüz bir sekilde) yaptigi mide bulandirici seyi söyledim ve ayrica hayatinda baska biri oldugunu sandigim icinde artik onu rahatsiz etmicegimden bahsettim. Bunun hemen ardindan her yerden engelledim. 10 dakika sonra bana smsten hayatinda kimsenin olmadigini ve durmadan atar tavir yaptigim icin kendinden soguttugunu söyledi. Bunun üzerine cevap vermedim. Şu an 2 gündür konusmuyoruz ama cok özledim onu. Aslinda arar diye beklemistim ama aramadi. Bunlari yazinca aslinda biraz mal oldugumu anladim ama özlüyorum ne yapmaliyim? Ve onunla konusmayi kesmekte hakli miyim sizce?
Flörtümle konusmayi kestik ama onu cok özlüyorum ne yapmaliyim?
Cevapla