
#umrumdışı

Öyle bir şey hayatımda hiçbir zaman olmadı sadece zamanında normal arkadaşlarım oldu Aşk benden artık gerçekten uzak dursun Çünkü en azından yalnız yaşamak daha şerefli daha onurlu Çünkü kirlenmis dünyayı gördükten sonra
Merhaba,
Ortada fol yok yumurta var, gelecekte ki eşime kavuşmanın hayalini kuruyorum! 😅
Er ya da geç olacak! 😅
🤔bu açıdan düşünmemiştim, doğru.
Açık açık şey etmek istemedim 😅
Er ya da geç fani dünya da olmazsa ahirette olur gibisinden 😅
Anladım.😅
Çok anlayışlısınız hanfendi 😅
Öyleyimdir huyum kurusun😅
Yok kurumasın kalsın sana bir şey olmasın 😅
Peki 😅😅😅
😅😅😅😅😅😅
Cevap
28Cevap
Uykular haram oldu gençliğim bak,
Talan da oldu çok sevdim yalan oldu zalım geceler...
Olabilir de olmayabilir de
Bazen kavuşmak istedikçe, sanki bir şey alıkoyuyor. Hayat kavuşturmuyor.
Olmuorsa birşey zorlamamak lazım gerçi ama insan keşke dior keşke herşey düşündüğümüz gibi planladıgımız gibi olsa dior ama olmuor ya bir şeyler ters gidior ya da hep bir şeyler eksik oluor
sevgiliyse bu ayrıldikdan sonra hic bir zaman tekrarı olmaz benim icin uzak olupda artik donsun dedigim biriside yok yani kavusmak gibi bir durum yok aklimda
illaki herkezin vardır bazen görüşsekte bizim olmadıkları için yeniden eskisi gibi omanın hayalini kurduğumuz olur
Hayır, kimseyle hiç ayrılmayacağımız yönünde bir hayal kurmadım. Her ilişki biter çünkü. Sonunu biliyorum.
Evet en kötüsü kalp soğukluğu hayal kuruyorsun ama içten içe de bununla da olmaz diyorsun ayrıldıktan sonra
Şu aralar olmak istediğim yok daha doğrusu olmak istedim ama olmadi
Hayır şu an hayatımda da, aklımda da, kalbimde de kimse yok
Kavuşmka çok zaman hayali kruulan bir olgu. Evet bende hayaller kuruyorum kavuşmak için.
Var hemde 4 bin km uzakta,
İçim yanardağ, dışım akdeniz ve palyaço,
Var sen anla
Askerlik yaptığı sırada biraz öyleydik. Bir insan hiç izin kullanıp sürpriz yapmaz mı ya😂
Var evet. Belki de yüzleşmek için..
Bekliyorum sadece
O şekilde biri yok hayatımda.
Şu an yok, ilerisi belli olmaz.
Yok da istemiyorum da
Genelde gençlik aşkı dediğimiz tabirdir 19 yaşından sonra hiç değişmeyecek dediğin şeylerin birden alt üst olup dağılması
Kavuşmak istediğim biri yok henüz
Hahah şu andada müzikte kavuşmak hayal oldu diyor
:D
Hayal kurmuyoruz.. Hayal kurmak ızdırap getirir sadece.
o zaman sana gelsin ''uykular haram oldu hayaller yalan oldu zalım geceler''
Aynen en son çocukluk arkadaşım öldüğünde hissetmiştim bu duyguyu
Hiç kavuşmadık, hiç seviyorum diyemedim, ama o her an yanında gibi hissediyorum
O kadar hayal kur kur sonra gel bı gün olmuyo de ayrıl
Birisi var ama artık yazasım yok bi yandanda yazmak isteyip yazamıyorum 3 aydır
Peşinden koşmak değil. Eğer ortak karar aldıysanız, özlediysen çok mutlu olacağınıza aynı problemleri yaşamayacağına inanıyorsan düşmanca kavgalı bir ayrılık değil sonuçta hal hatır sormak bahanesine yazabilirsin ayıp değil, zaten cevap veriyorsa özledim dersin en basit ben hayatıma devam edeceğim der bir daha da asla yazmazsın o zaman peşinde koşacak değilim illa benle ol diye
Hayır artık bitti kesinlikle.
hayır yok
Kurduğum hayallerin hiçbirini yaşamadım.
Hayaller var; ama biri yok.
İlkez birini çok Sevdim Ve Hala Seviyorum Umarım Döner Bana yaa
Kavuşupta sonsuza kadar ayrılmamanın hayali var ama öyle biri yok
Hayir yok hayal kurmayi birakali cok oldu.
Olmaz ölümü hep hayalimde yaşıyor
881 km mesafede... 😢🥺
Evet var 🤭
Evet ama ayrıyız
Yokk
Yok çok şükür
Hayır yok.
var Dı.
Yok şu an
Öyle hayalim yok
Toprak
Evet 😌
Yok kimse
Hiç ayrılmadık ki
Vardır elbet
Var bi hayalimiz
Olamaz :d
Gülan diye biri vardı ellere yar oldu maalesef
Yok.
varr
Hayır yok
Yoktur.
Yok..
Evet var
hayır yok..
Yok öyle biri olmadi
Olsa da olmaz
Şu aralar yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?