Eski sevgilimin kapısına kadar gittim bana kapıyı dahi açmadı çok üzgünüm sizce atlatır mıyım?

Bana olan güveni sarsılmasından ayrıldık. Bende kendimi açıklamak için yanına gittim. Aradım kapıya vurdum vurdum açmadı. sonra aradım onu özlediğimi istediğimi söyledim. Bana konustuk olmadı bitti istemiyorum dedi. Ve numaramı engelledi. Çok üzgünüm sizce gecer mi bu üzüntüm. Nasıl gecer peki?
Eski sevgilimin kapısına kadar gittim bana kapıyı dahi açmadı çok üzgünüm sizce atlatır mıyım?
Cevapla