Sevgilim çok nazlısın diyor. Acaba bu kötü bir şey mi. Benden sıkılır mı?

Öperken felan her defasında ilk utanıyorum. Yapma felan diyorum. Ama sonra öpüşüyorum. Yani istemem yan cebime koy gibi oluyo ama 😅 napim utanıyorum ilk. Öbür gün gene aynısı oluyo. Hatta bazen sarılırken bile mırın kırın ediyorum 😅 Geçen gün çok nazlısın ama dedi😝 yani bu kötü bişey mi? Nasıl düzelcek bilmiyorum
Sevgilim çok nazlısın diyor. Acaba bu kötü bir şey mi. Benden sıkılır mı?
Cevapla