Dış görünüş olarak, eli ayağı düzgün biri olarak tanımlıyorum kendimi. Beğenen olur, beğenmeyen olur. 😊 Kişilik olarak renkli, eğlenceli, kasmayan bir insanım. Bu yönüm çekici ve aşık olunası olabilir. 😅
Maşallah ne güzel cevap, işte böyle. tatlı cevaplar yazmaktan aciz tiplerin netine gönül verelim Arkadaşı örnek alın Sayın @xana_4 @kumrallaecokyasasin @VotkaTadinda@Çikolatalısutunuzz
Canım sen niye kuyruğuna basılmış kedi gibi oyani buyani saldırıyon bizim verdiğimiz cevaplarda duş gorunuse bakmayındi sen gelip yok makyajı niye yapiyonuz falan diye konuştun ordan canımı sıkma ergen