Sevgilimle tartıştık çok soğuk davranıyor ne yapmalıyım?

Her tartışmada ayrılık konusunu acıyor hoş olmayan şeylerde söylüyo bazen tartıştığımız da, ama ben onu sevdiğim için susup katlanıyorum bazen onun bana yaptıklarını ben ona yaparsam ne olur diye bana davrandığı gibi davranıyorum, ve ben o yaparken hiçbişey yapmamama rağmen o tartışıyor ayrılık konusunu açıyor yine geçen haftalarda yine tartıştık ağladım çok bunalmıştım artık dayanamıyodum ama onu kaybedecem diyede çok korkuyodm ya geri dönmezse diye allah'a emanet ol dedim (sende) dedi ben şok oldum böyle bisi beklemiyodum ondan zaman geçmiyordu onsuz telefona bakıp ağlıyodm o kadar ağlamıştım ki uyumuştum beni aramıştı mesaj atmıştı yine sevdiğim için barıştık o günden sonra soğuk davranıyo sabah güzel konuşuyor ama gece olunca tartışıyor kavga ediyo kızıyor ve hep beni suçluyor sırf ona sabah değişik akşam değişik konuşuyosn dedim diye yine tartıştık ayrılmak istiyorum ama 2 saat bile onsuz yapamıyorm ne yapacam ben lütfen yardım ediinn:((
Sevgilimle tartıştık çok soğuk davranıyor ne yapmalıyım?
Cevapla