
yookkk kız bulursun (🖕)
evde kaldın beybi (karantina)😝
ayyyyol ne tatlı seyyyyy bu böyle sabah aksam sevvvv👅
aga istekleriniz hiç bitmez sizin biz erkekleri bi salın yhaaaa. sss
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bulursun da onda bulduğun ne olur bilmem. 😜🖕😜 Bence eksileri var, sana güzel gelmiş 😜🙂 ben kız olsam kısa saçlı severdim hatta kıpkısa. 😂😃😏🙂😜
Cevap
36Cevap
Selam, evde kalma şansın maleesef imkansız. Kıvırcık zor ama bulursun. Yalnız boyun kaç? Uzun erkekler kısa seviyor genelde..
ayool neden imkansız olsun. misss gibi kalıyoruz yani. 1.70
Olmaz beybi yalnız fotoğrafdaki çocuk Masumlar Apartmanı Han’a çok benzemiyor ya :D
Hehe rol gereği değişmiş saçı daha kısa bebeğim belki ondandır 😅
Oyyyş :D
😛🍓♥️

Ateş ediyor resmen
hahahahahhahha felsefi konusmaları hele hele amannnn erkeksiliğinnnnnnn alevvvvv almış türü bum bum
Bak sayende erkek kuaförleri dolup taşacak. Hatta onlar beceremezse kadın kuaförlere gidilecek. Böylelikle ekonomiye can vermiş olacaksın 😊😊😊
alemsinnnn :D :D
💐💐💐 Cansın
bulursun bulursun son zamanlarda biraz fazlalar sankii
Erkekler arasında saç uzatma kültürü pek olmadığından işin zor
Elbette zaman gelir kalbine göre istediğine göre birini bulurusn
arayan mevlasını da bulur uzun kıvırcık saçlısını da.
Umutsuzluk öldürür.
Aramak lazım Kesin bulursun. Hiç merak etme. Nice kızlar nice erkekler buldu. Sende bulursun. Çabala biraz.
Birkan Sokullu kadar yakışıklı olması lazım
Kesinlikle ya 😈😈
yazsam mı bilemedim. bu kadar olmasada var 🤣🤣
aynı sehirdeniz biz onunla sorsaydin söylerdi 🤣🤣
Harikaaaaaaa bir haber bu misssss e takip etsene barbimi 😜
Ay ediyormuşsun ben görmedim qjqhwkjwjd
konuştuk zaten 🤣
Bir dk ben gelişmelerden çok uzak kalmışım sorryyy güncellenip gelmem gerek hemen 😄
mesaj kutunda guncelleme var benim tarafımdan 🤣 gerisini sen bakarsın artık
Yaaaa ama buna düşmeyennnn mi var öffff 🥬🥬🥬
dimi dimiii 🤤👅
Biraz zor bulursun :)
Neden kanka 😎
Az bulunuyor da onsan. Saçım, koyduğun fotoğraftaki adamın saçının uzunluğuna erişince boyle kıvırcık oluyor ama saç rengim sarıya yakın değil ve kahverengi. Ve bu adam kadar yakışıklı ve uzun boylu değilim. Yani kıvırcık olması yetmez yakışıklı olmalı ve o saç tipini taşımalı. Kısacası bir kriter değil bir çok kriter olsun istiyorsun o nedenle zor ama imkansız değil.
doğru söylüyorsun..
Evde peruk taksan kurtarmaz mı? sjdsk
Kim sen mi ben mi qjqjjw
hhahhahahhahahha perukla olacak iş değil kanka valla doğal istiyorum
Yaptır gitsin qhhqhqhw karantinada güzel olur valla
ayol bayılıyorum ama benim sacım pırasa tutmuyor yani gqgqhq
tövbe ya fetiş oldu isteğimiz uıywquıeıahfaksjfkll sapık mıyım ben onla o bir mi ya :(
Ayol bay wjjskdndjdnf
Salın bizi dedim şu an :D
POOFFF
Napalım perma mı yaptıralım sana pof asıl sjkfs
hehehe siz de haklısınız ayol :)
hahahaha çok iyi tercih
sağ ol🌾
esmer sevmem ki
A şıkkındaki orta parmak😄
acımasızsınız yarrrr
😂😂😂 Şimdi farkettim bende ve A şıkkını seçmiş olman :)
Yooo belki çıkar karşına öyle biri
inşallah beybi
Sana inancım sonsuz bulursun sen
ahhhh canım benim💛💛💛
Sarı kalp
Bulursun niye bulamayasın
sen hep iyi yürekliiiisinnnn oyyy
O benim :))))
evet :P
böyle berduş erkekleri napacan
janti erkekler varken.
Çok var bu tarz erkekler
haniiii nerdeeeğ🥲
Belkide aradığın kişi yorumdadır. Umarım bulursun 😊
Elbette istek gönderdim.
Ama yazamıyorum seviyem yetmiyor telegramdan ekleme şansın var mı?
Mesaj göndermek için seviyen yetersiz diyor maalesef.
İnstagram var mı?
Hangi uygulama var sizde oradan iletişime geçebilirim?
Maalesef hata mesajı yine aynı. Şöyle yapabiliriz uygun görürseniz sizin paylaştığınız bir postun altına numaramı bırakayım ya da bu sizin için sorun arz edecekse postunuzun altında yazışalım sonra silersiniz.
Ankara , konur sokak bitki örtüsü
😂😂 Senmi kalacaksın evde pardon da
He kalmayayım mı 🤪
Jwldjsşsjelekdlel beni alan yaşamış o zaman
amannnn boş versene :)
Ahhhh var bir hayalimm 🥳
Hahaha Birkan herkesin hayaliii 🤷♀️🤭😂
Allah karşına çıkarır inşallah bugün :)
Olur sanki 😀 görseldeki saçtan istiyorum))
Bende isterim 🧚♀️🧚♀️
Bulursun memlekette kıvırcık kafalı erkek mi yok
Sen istesen de evde kalmazsın dostum
Sevmiyorum kıvırcık saç
O zaman gel bana kalma evde 😉
Evde kaldın
sen kaldın asıl 😤
höömmmm bulursun 👌
aynen jhsajhsj bay
Evde kaldın sonya. I’m sorry
Evet olur 🙄😂
üzdünnnnnn
😅😅😅anlıyorum
Olur
Arayan elbet bulur
Ben kıvırcığım ☺️
ben de çok sevyommm
Evet olur nadirdir
Bak şu an oldu
kesin kalacaksın :)
Mesaj atamıyorum ne yapsak acaba🤣🤣🙈
bu ne la nonoş gbi... erkek dediğin en uzun 3 numara yapar klasik
ne yobaz bir düşünce ama.
2023 de kellesini alacaz böyle entel tiplerin... meydan karı kılıklı erkeklere kalmış arkadaş tövbe avşaaa
beyefendi lütfen kaba konusmayın. kelle almak ne demek ya? üsluba dikkat edelim.
zaaa şaka şaka ya kıyamadım yobaz rolünü devam ettirmeye :Dfkskjnskjdn
güzel saç cidden odun gibi dümdüz saçtan iyidir
ay korkuttunuz ya :(((( hainnsinizzz. bence de cok hoşşş ya poffffff <3
ahahaha kıyamam sana
sakallı cübbeli orangutan tipli bişey sandın dmi beni :Dsdljfnsdfljsnfljns
ıyy evet herkese yargı dağıtan ama açık kız görünce ağzının suyu akan foşş foş ajdhfkjhk
korkuttum dimi bi an :D benimde upuzun saçlarım vardı bi ara ya nasıl özledim şimdi ama benim saçlar düz ve serttir şekil vermesi zor :'(
evet dedimm ya hoca efendi :((( sjkhgjshdks ayyy ah o bir zamanlarrrrrr
hoca filan değilim ya deme öyle irkildim paganım ben :Dkjdbsdkjbckjsc
peki peki jqhwjq
takipledim :D
Çok itici
hayırlısı be gülüm
Bir de kalıp yaptir
Bulursun bulursunn😂
Sakin ol azıcık😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?