Ego olarak görmeyin bunu ama bir çekicliğim vardır bir ortamda da dikkat çekerim. işte 10 ay önce bana sürekli selam yazanlardan birine cevap verdim. Fotoğrafı bile yoktu. Muhabbet ettik. Fotoğraflarını attı falan fena değildi ama ben tipe bakmam zaten konuşmaya başlarkende fotosu yoktu. Karakteri iyiydi buluştuk. reelde de fena değildi işte. kendide bunun böyle olduğnu düşündüğüne eminim. ama çocuk resmen yürüyen ego. görseniz brad pıt sanırsınız. ben ona kırılmasın gücenmesin diye hiç kötü bişey demedim abartmadım ama hep kendini iyi hissettircek şekilde konuştum. oysa arkadaşlarının beni beğenmediğini anlattı. kilom hakkında imalarda bulundu. özgüvenim yerle bir. şidmi ona kendimi çirkin hissettiğimi söylüyorum. bence bu durumdan memnun ama yok ya falan diyip iltifat ediyo. KENDİME GELMEM LAZIM NAPMALIYIM
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu kimse ya :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar