Sevgilim özgüvenimi yerle bir etti, psikolojim çok bozuldu yardım edin lütfen?

Ego olarak görmeyin bunu ama bir çekicliğim vardır bir ortamda da dikkat çekerim. işte 10 ay önce bana sürekli selam yazanlardan birine cevap verdim. Fotoğrafı bile yoktu. Muhabbet ettik. Fotoğraflarını attı falan fena değildi ama ben tipe bakmam zaten konuşmaya başlarkende fotosu yoktu. Karakteri iyiydi buluştuk. reelde de fena değildi işte. kendide bunun böyle olduğnu düşündüğüne eminim. ama çocuk resmen yürüyen ego. görseniz brad pıt sanırsınız. ben ona kırılmasın gücenmesin diye hiç kötü bişey demedim abartmadım ama hep kendini iyi hissettircek şekilde konuştum. oysa arkadaşlarının beni beğenmediğini anlattı. kilom hakkında imalarda bulundu. özgüvenim yerle bir. şidmi ona kendimi çirkin hissettiğimi söylüyorum. bence bu durumdan memnun ama yok ya falan diyip iltifat ediyo. KENDİME GELMEM LAZIM NAPMALIYIM
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu kimse ya :/
Sevgilim özgüvenimi yerle bir etti, psikolojim çok bozuldu yardım edin lütfen?
Cevapla