sanki çok korkuyor reddedilmekten. onu nasıl cesaretlendirebilirim.
abi dedim bir de ya malesef.. ama o da bana abicim demişti
abi dedim bir de ya malesef.. ama o da bana abicim demişti
Hem balık hem başak burcu sevgilim oldu. Bende koç burcuyum, ikisinde de ilk adımı ben attım agashwhag ikisi de bana "sen bende ne buldun" demişti. Sevgili olduk ama fazla ilerlemedi. O burçlar öyle ya emin olmadan karşıdakinden adım atmıyorlar. Sen yürü ahshwhah
ya ben çok adım attım ama bir kere abi dedim. çünkü o da bana laf arasında abicim demişti.
ya neyse şimdi watsap fotosuna bir kızla foto koymuş. sence mesaj atmam için yapıyor olabilir mi? bayadır konuşmuyorduk. gerçeek sevgilisiyse de 2-3 aylık sevgiliyle foto mu konur hem de pandemi de
instası gizli. benim instagramım yok. fotoyu watsaptan gördüm
fotoyu bilmiyorum atmıyım özel hayata girmez mi? ya böyle parkta kamp sandalyesine oturmuşlar çok yakın değil. fotoyu kız çekmiş. ikiside hafif gülmüş. öyle yani
ben de öyle düşündüm de. kimse kuzeniyle watsapa foto koymaz diyor herkes :(
nee geçrekten mi adı ne? fake hesabım var tabi. dur mesaj atıyım sana
atamıyorum ama takip ettim
cicimcicim
burda mısın
Cevap
6Cevap
Ben balık burcuyum ve asla doğrudan karşımdaki kişiye açılamam asla... mektup yazar giderim balık burçlular genelde öyle...
ya peki sence? ona mesaj atmam için bir kızla foto çekinip watsap profil yapar mı? gerçek sevgilisi de olabilir ama yani bana açılamadı başkasına nasıl açılacak? bir de pandemi var. ve en fazla 2-3 aylık sevgiliyle foto mu konur
Basak bin tane hesap kitap plan yapmadan ve tamamen emin olmadan sonunu gormeden adim atmaz hele ki boyle konuda daha temkinli olur ona guven vermelisin emin olmali senden ki kendi konfor alanindan ciksin
ya başka bir kızla foto koymuş bence mesaj atıyım diye yapıyor? sence böyle bir şey yaparlar mı? yoksa gerçek sevgilisi midir? ya olmadı olmadı pandemi de nasıl olacak :( hem çok da sarılmamış :(
kardeşim işin gökyüzündeki gezegenlere kaldıysa geçmiş olsun sana
nasıl anlatıyım ki spesifik olsun diye böyle dedim
balık için zor
-bir balık beyefendisi-
şu an görüşmüyoruz sence başka bir kızla foto koyup ona mesaj atmamı bekler mi? instagrama koymamış herhalde instagramım yok ama watsap profil yapmış. vee yani 2-3 aylık sevgili profil yapılır mı?
olabilir ama sen yazdı diye mi koydu onu biilenem
Ahah yok o kadar da zor değil bence :)
Aksine çok kolay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?