Sürekli arar, yazar. Hep son mesajım der ama o son mesaj bir türlü gelmez. Yeni bir hayat kurarsın sevgilim var dersin. Bu sefer onu bulur ona yazmaya kalkar. Gurursuzca ve küçültücü geri döndürme çabası. Neden ilişkilerde bir taraf ayrılığı kabullenemez?#whisky 🥃
Ayrılığı kabullenemeyen eski sevgili tacizi yaşadınız mı?
Öyle biri var. Hala telime mesaj atıyor. Bazen delirecek gibi hissediyorum. Bir kere beni babama söylemekle tehdit etmişti. Zaten babama söylese baban gerçek mi diye sorgulamaz, direkt asar. Belkide öldürür. Bilmiyorum ne yapacağımı. İntihar etmek istiyorum bazen. Bazen onu gidip öldürsem mi diyorum. Zor bir şey. Buluşmadığım bir adam yüzünden düştüğüm hale bak
Savcılığa git. Ve numarasını ver mesajları göster. Dilekçeni yaz ailenin de bilmemesi gerektiği için gizli tutulmasını söyle. Böyle bir hakkın var merak etme ailen öğrenmez. Sessiz kalma ve sakın ne olursa olsun böyle tehdit eden bir adamla buluşma. Ya ilk buluşmanda ya ikincisinde Allah korusun ya haberlerde ölüm haberini ya da tecavüz haberini okuruz. Savcılığa gidersen birdaha çıkamaz karşına
Ben onunla buluşursam gırtlağını keserim. İş takibe falan gelirse dünyayı ayağa kaldırır onuda altında bırakırım. Ben sadece rezillikten korkuyorum. Başka şeyden değil
Tehdit var ise gözünü karartmıştır, en yakın karakola gidip şikayet et, mesajları vs herşeyi göster, anlaşmaya çalışma bence, iyice abartabilir, rezil olacam diye de düşünme, yaşadığın anormal bir durum, zarar görmektense laf yersin biraz, millet kendi haline baksın 👍
Bu davranışı tasvip etmiyorum ama şöyle birşey var. Bir ilişkiye başlarken kız olsun erkek olsun ilişkiye tek taraflı başlanmıyor değil mi? Ayrılık kararında ben ayrılıyorum diyip karşı tarafın belki hiç konuşmasına bile müsade etmiyorlar. Nasıl ki ilişkiye başlarken ortak karar alınıyor ayrılırken de en azından buluşarak bunu güzelce konuşup insanca ayrılmak gerekiyor. Eğer bu şekilde ayrılık olmazsa engel vs atılırsa kişi kendine yediremiyor yüzsüzlük yapana kadar peşinde gidiyor.. Sevgiden değilde artık hırstan peşine düşüyor. Bence herkes ayrılmak istediği zaman yüz yüze gelmeli oturup güzelce konuşmalı. Ama karşısındaki erkek psikopatsa buluşmasın yoksa o ayrılık kelimesi onu delirtir gözü döner. Ama eminseniz öyle biri olmadığına medenice engelsiz ayrılın
Karşılıklı anlaşma olmayınca hep böyle oluyor. Bir taraf ayrılmak istiyorum der öbür taraf o anların mükemmeliğini kaybetmemek ister. Bahsettiğim ilişkide ayrılan taraf daha acımasızdır ve umursamazdır.
Diğer türlülerde gurur, hakimiyet, kontrol kaybına göre oluyor ve yanlış görüyorum ben de
Böyle insanlar onursuzluğu yaşam felsefesi edinmiş tipler. Bunlara iyi davranmayacak, sadece ezecek ve üzeceksin. Ancak bu şekilde kendilerine çeki düzen verebilirler.
Yaşamadım ama böyle bir durumun içinde olsaydım eğer, çok ikna edici vede çok açıklayıcı bir konuşma yapardım kendimi. Aptala anlatır gibi anlatırdım herşeyi tek tek, hala anlamamakta ısrar ediyor ise her yerden engellerdim
malesef ki bende yasadim durmadan yazip rahatsiz ediyordu engelledim arkadaslarindan yaziyordu en sonunda sogru duzgun komustum iyi bir dille ve anlattim oda zorda olsa kabullendi onun icin üzüldüm ama yapacak hicbirsey yok