+1 yılBak ablacım benim de yok 18 senedir arkadaşlarım sağolsunlar bir sürü tavsiye verdiler, sen de dene istersen belki işe yarar. Hem gayet de iyisin gerçek hayatta nasılsın bilemem ama belki soğuk duruyosundur. Tek başına sinemaya, cafeye, tiyatroya vs. git bence işe yarayacakmış gibi geliyor :)
Hem aşk bir yolunu bulur demişler, merak etme :)01 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kendini yeterince sevmiyorsan sevgi dolu insanlari hayatina cekemezsin kendine onaylamadigin davranislarin varsa bu yuzden guzel bir aşkı haketmedigini dusunuyo olabilirsin bilincaltinda
02 Yorumla- +1 yıl
Louise hay - dusunce gucuyle tedavi kitabini tavsiye ederim , kendini sevmelisin kendine bir kizginligin varsa affetmelisin aynaya bakarak seni seviyorum.. (adin ) ve sevgi dlu insanlari hayatima cekiuorun falan demelisin kitabi okursan daha detayli anlarsin canım umarim hayırlı birini bulursun
Kendine bakım yapa bilirsin mesela alışverişlere git güzel giyin ortama göre giyin makyaj yap ona göre ayakabı seç soluk değilde hep canlı renkler seç mesela pembe açık kırmızı bu tür renk siyah ve beyazdan kaçın en önemli arkadaş çevrenle çıktınmı en az 1 erkek arkadaş çağır yanında :)
08 Yorumla
kanka o değilde sevgiliyi sen yapmıyon yani sen erkek bulmuon erkek seni buluo. 25 yaşında bir kızla çıkan erkek ciddi düşünür. Ciddi düşünmeyen taraf nadir erkeklerdendir. Onunda sana denk gelme olasılığını hesaplarsak matematik hocasına danışman lazım.(nokta)
02 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
merak etme yanlız değilsin benmde bir türlü sevgilim olmuo şu 18 yasıma kadar daha 2 sevgilim olmus oda biriyle 15 gün diğeriyle 2 ay daha da olmadı artık ben mi çirkin miyim hal hareketlerimde mi sorun var dicm de büyüklerim asla şikayetçi değiller anlamadım bende o yüzdn moralim zatn sıfır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 307 cevap paylaştı.
+1 yılkısmet kısmet.. hiç de çirkin bir kız değilsin. nice çirkin kızların sevgilileri var.. bence henüz nasip olmamış, hatta aklın varsa sevgili de bulma.. özgürlüğünün tadını çıkar, ne yapıcaksın sevgili yapıp, boşver, en iyisi tek takıl :D
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Sanırım fiziğiniz ortalamanın altında maalesef. Kısmet peşinde koşacağınıza enerjinizi daha farklı şeylere yönlendirin derim.
02 Yorumla
+1 yılHanımefendi resimdeki sizseniz gayet şirin ve güzelsiniz...
Sadece kısmet işte, bir gün gelir sizin beyaz atlı prensinizde. Canınızı sıkmayın. Sevgilisi olup aldatılmaktansa hiç olmaması daha iyidir.00 Yorumla
+1 yılarayisa girme bence zamani gelince o seni bulsun daha tatli olur emin ol :) Isyan etme bekarligin tadini cikar simdi bence :)
06 Yorumla- +1 yıl
:) yanii
- +1 yıl
Arayan mevlasinida buluuur belasından bakarsin burdan geliir belli mi oluur :)
- +1 yıl
Bulur bulur o zaman :D muhakkak buluur
zamanı vardır elbet bir nasip vardır. gayet hoş bir bayansınız. üzülmeyin :)
Bu arada dipnot benim de yok. yalnız yaş geçtikçe insan daha zorlanıyor bu konuda. eskiden takmazdım şimdilerde aynı soruyu bende soruyorum sıkça03 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Kaşlarını daha ince al
ve rimeli gözünün hem üstüne hem altına sürmekten vazgeç..03 YorumlaBelkide karakterin düzgün insanların aradığı bozuk karakterde biri değilsin?
01 Yorumla
+1 yılöncelikle kendini tanı ben nasıl birisiyim diye daha sonra istediğin kişi profilini hayal et ve daha sonra onu ara emin ol bulrsn. güzellik o kadar önemli değil böyle adam ol efendi ol :D bence öyle en azndan
00 Yorumla
+1 yılilk önce duvara nasıl boya atılır onu ögrenmelisiniz
filli boya önerimdir.
<3 sdsd03 Yorumla- +1 yıl
:D
.
sonra kendinize uygun ilacınız kendinize gelir. - +1 yıl
bir cümle içinde 2 kelimeyi kullandıgımı biliyorum :/ sdadsads
+1 yılUsta en son dedigin dogru tek. Kismettir. Kismet olmamis bu gune kadar bence dua et kotusu de cikabilirdi yani
00 YorumlaKimi sevgilisi var veryansin eder kimi sevgilisi yok cok sansizim der bende gecerim kenara bir cay bir sigara izlerim kenardan elalemi hayat bana guzel aha aha ahaha
00 YorumlaCiddi soruyorsan bunu bir eksiklik olarak görmekten vazgeç öncelikle. Bakım yap biraz kendine özgüvenin artsın. rahat ol. dik yürü. yok eğer reklam amaçlı sorduysan pişman olurum bunları yazdığıma.
05 Yorumla- +1 yıl
Güler yüzlü ol. Cıvık olma ama sıcakkanlı ol. Arkdaşlarınla cafe bar neyse takıl. Yeni ortamlar elde etmek resim tiyatro vs. ne ilgini çekiyorsa artık ben resim kursuna gidiyorum mesela. Yeni insanlar yeni ortamlar oluyor eğer ortam sıkıntın varsa diye söyledim. Ha ben arayışta değilim ama olmayınca olmuyor yine de ama bunu dert etmenin de sana hiç bir faydası olmayacak akışına bırak hayatı. Birisi gelir yanaşır yılışık duruma düşme hemen bizim milletimiz basit kız der.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendini bu kadar ezik görme yaa canlan biraz
Titre ve kendine gel :D06 Yorumla- +1 yıl
Sakin ol yahu bu ne sinir çirkin değilsin sakin ol :))
- +1 yıl
Sana ezik misin dedik kibar ol azcık ne l*n falan :)
- +1 yıl
Mesaj kutuna bakmıyor musun sen? :)
+1 yılÜç cevabı var ya güzel değilsin, ya güzelsin ama insanlar reddedilmemek için gelemiyor ya da zor beğeniyorsun..
00 Yorumlaherkesin bir sevgilisi olmuştur elbet ama teklif ediyoruz cesaretimizi önüne sergiliyoruz sonuc hep aynı hayır.. sen ne düşünürsun bu durumda.
00 Yorumla
+1 yılHakkinda hayirlisini iste her zaman mevlam hakkinda herseyin hayirlisi versin uzulme beklersin bir gun seven cikar tam sever seni merak etme
02 Yorumla- +1 yıl
Sende saol
Gizli Üye(36-45)+1 yılne bilelim biz seni ya alla alla demek ki var bir itici yönün ki kabul etmiyolar yaklasmiyolar biz nerden taniyak seni de neden olmadigini bilek
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılkardes o zaman sempatikles biraz
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeninle ayni duygular icindeyim.. ysnlis anlicaksin belki ama.. atletik yakisikli ve kasli bir vucudum var.. dilersen ciddi manada tanisabilirz.. benimde aynu duygularda olan birini tanimaya ihtiyacim var sanirimm
00 Yorumla
+1 yılumarım olur. tabi hayırlısıyla olsun. çirkin falan da değilsin
02 Yorumla- +1 yıl
:))
+1 yılÇok mu güzelsin acaba? Hani erkekler yaklaşmıyor mu acaba?
02 Yorumla- +1 yıl
Profil resmin ufak olduğu için yorum yapamayacağım ama güzel bir kıza benziyorsun :)
Uygun zaman değil demekki senin için. Olsun olsun diye çok kasma derim.
allah çirkin bahti versin canım :) bu arada neyi çok fazla istersen olmaz bu hayatta takma kafaya elbet çıkar biri karşına.
00 Yorumla
+1 yılortam önemli bence cunku senin arkadaslarının erkek arkadasları seni farkeder ya da öyle uzar gider yaşında geciyo gibi benim arkadslarım gitti hep ortam yok bende seinin gibi kaldım böyle işte
02 Yorumla- +1 yıl
nerelsinki :)
- +1 yıl
26 evde kalmısın bile :D
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSiz neden benim niye sevgilim yok diye saçma sapan sorular sorarsinizki?
08 Yorumla- +1 yıl
Okudum bari yazayım dedim
- +1 yıl
İnsanlara çok kaba davraniyorsun gerçi ilk olarak ben öyle yaptim ama özür dilerim.
- +1 yıl
Teknoloji bagimliliği asosyallik varmi?
- +1 yıl
En büyük sebebi o zaten Evden cikmazsan kimse görmez seni kimse konusamaz seninle evine gelmelerini bekleme Not:Ağır asosyalim şu dönemde
Bende 18 yaşındayım beenim hiç olmadı :D
SENLE BAŞLAYABİLİRİZ AMA YAŞIN 25 :s:s:s:s:s:s:s00 Yorumla
+1 yılbenimde yok çok takmıyorum ama bazen aklımda deli sorular.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 977 cevap paylaştı. Fena değilsin aslında olması gerek. Belki senle ilgilidir. çekingen olabilirsin veya ortamın yoktur falan.
00 YorumlaBunu problem edip buruya yazman bile bir yanlış teşkil ediyo bence ;)
08 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı. Biraz ortamın olması lazım sürekli evde durursan olmaz tabi :)
02 YorumlaHatca teyze var ona götüreyim seni bir okusun tü tü tü yapsın sıp diye bulursun valla
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı.
+1 yılSen bu görüntüyle nasıl kaldın fena değilsin yüzün ve saçların çok iyi
05 Yorumla- +1 yıl
Bayanda para olması önemli değil düzgün birini bul para herşey değil gereksiz insanların peşinden koşma işin yoksa asker polis ol para kazanırsın ya da ingilizce öğren yapılabilecek çok şey var
- +1 yıl
Zamanla herşey düzene girer acele etme okula paraya gerek yok bir giyin yeter zaten boyda var yakarsın bu gezegeni
+1 yılBenimde yok kanka takma kafana alışıyorsun bir zaman sonra
02 Yorumla- +1 yıl
:D ha şöyle ya sevgili yapıp ta ne olacak bir sürü isteği var :)
eniyi seçtin cewabı uygularsan hiç 1zaman olmaz.) hiçalakasıyok
05 YorumlaBence sevgili aramayi birak; direk koca bul kendine... bu yaslar flortten cok es bulma yasi
04 Yorumla
+1 yılBenim sevgilim yok yalnızlığa efkarlanmaya alışmışım ben zaten iyide bir tercih kimsenin hayatınıda mahfetmek istemem
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılvallaha bence tatlı gibisin :D yerim yani acımam :D
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılaynen avcumu :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılbeklentilerin yüksek belki sana iş atanları beğenmiyorsundur
00 YorumlaSen harika bişiysin aslında allah kalbine göre versin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 308 cevap paylaştı.
+1 yılOlur zamanı gelince sabret
Bu işler nasip, kader :-)00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 684 cevap paylaştı. Benimde sevgilim yok bak bana uzuluyormuyum :))) evet uzuluyorum aslinda :/
00 YorumlaBende üzülüyorum benimde yok ama bu benim kaybım değil karşı cinsin kaybı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı. Bu resmdeki sensen ıyısın ama bıraz kendıne bakman gerek
01 YorumlaBenimde yok artık kısmet diye düşünüyorum bu işleri
00 Yorumla
+1 yılkimi aradgıı bilmiyondur ya da aşırı tabuların vardır :)
00 YorumlaBenimde sevgilim yok hic uzulmuyorum kismetin yok bnce kader arkadasimin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnu aramayı bırakmalısın çünkü hep beklemediğin anda gelir
01 Yorumla
+1 yılBu soruya baska ne yazilabilir ne bilelim neden yok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 770 cevap paylaştı. hangi şehirde yaşadığınada bağlı bir durum
10 Yorumla
+1 yılYaşın kaç ki bu kadar dert ettin
00 Yorumla
+1 yılsaa bitane ayarliyim, ölçüleri söyle yeter
00 Yorumla
+1 yılLevel yuksek diye yanasamiyordur erkekler
02 Yorumla- +1 yıl
Hehe dua edelim de ben baktim guzelsin :)
+1 yılgözün yükseklerde. hep en iyisini istiyosundur
00 YorumlaSenin sevgilib yoksa bende erkek degilim
02 YorumlaEvde kalacak kızda lazım:)
02 YorumlaIstanbuldaysan kolay bulmak
04 Yorumla
+1 yılOlur zamanla, ortamlara ak :))
00 Yorumla
+1 yılArarsın bulamazsın, istemezsin talibin artar.
02 Yorumla- +1 yıl
Dimiiiii :)
işte geldim burdayım :d
00 Yorumla
+1 yılOyle dusunme hic beklemedgn anda ckar karsina
00 Yorumlasen = bben aynı durum
00 Yorumla- Devamını Gör (23)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar