Eski sevgilinizin yeni sevgilisine ne söylemek isterdiniz?
Hadi bakalım alalım cevapları :D
Hadi bakalım alalım cevapları :D
Beni bundan sonra o 2 kişi alakadar etmez. Eğer illa birşey söylemem gerekiyor ise mutluluklar dilerim içimde fesatlık bulunduran biri değilim. Ne demişler :
-''Giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir... Ben gideni değil, giden beni kaybetmiştir.''
Kişilikli bir kişi hiç bir konuda bir şey söylemez.. Yalnız erkeğin kızı kötü yola götürme şüphesi varsa ikaz edilebilir... İyi olurlar kıskandığın için konuştun derler. kötü olurlar senin yüzünden biz ayrıldık derler..
Eğer "eskimiş" bir sevgilim olmuşsa -ki bunu hiç istemem- onun hayatı beni ilgilendirmez. Ben elinden tuttuğum kişiyi bir daha bırakmamak isterim.
Cevap
13Cevap
Bayandan az kullanılmış. Temiz. Bagaj da tüpü de takili
bir gün müsaitsen 2. el araba pazarına ugrayalım sen anlarsın :D
öyle biri olursa fuck you son of a bitch derdim heralde
Sende olupta bende olmayan ney l*n diye konuya girer agzini burnunu kirarak cikarimm ;)
Takıldıgın yer olursa sor derim:D
Ananı s. kiyim demek isterdim Afedersin ama :)
Sen anca eskittiklerimi kullanırsın derim
Huuu iyiydi :-)
Tabi iyi olucak :D
Beyaz show dan çalıntı bir soru :)
Sen, senden sonrakine ne diyeceksin?
Ben indim bu eşekten sıkıldım az da sen bin
Önce sevgilimiz olsunda sonra :)
Anca eskimle idare edersin biçç
İyi olsa eski olmazdı emin ol :D
"dikkatli ol hacı" derim
ben doydum biraz da sen ye :D
Canınız cehenneme lanet olası pislikler.
dikkatli ol
Beni sarmadi bu :)
Hayırlı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar