Sevgilim sizce beni mi yoksa benim onu sevmemi mi seviyor?

Kız arkadaşımla yaklaşık 3 aydır çıkıyoruz buluştuğumuz söylenemez 3 kez tesadüfen karşılaştık 2 dakıka ayakta ya konuştuk ya konuşmadık. sevgili olduk. kıza nezaman buluşalım desem olmaz yorgunum hava sıcak oruçluyum dıyor ramazandan sonra nezaman dedıgımde bılmem diyor ama konuşmalarımızda aşkımlı tatlımlı konuşuyor. ve bana foto atmıyor feyste 7 tane fılan fotosu var bense birsuru foto attım ona. fake facebook hesabım vardı bütün sevgililerimi deniyorum elimde değil neyse bunuda denedım ama fake olduğu belli olmuyor arkadaşları amcası fılan var :D fakeden :D neyse biraz yavşadım filan bütün mesajlarıma gülücükle karşılık veriyor yerim kız seni dediğimde bile olmaz diyip smile yolluyor ben çok sinir oldum benle çıkarken biriyle bu tür muhabbetlere girmesi garip değil mi kız küçük biraz ben 22 o 18 yasında. sizce neden çıkıyor.
Sevgilim sizce beni mi yoksa benim onu sevmemi mi seviyor?
Cevapla