Seni çok mutlu eden ve sonra ayrıldığın insanı unutmakta zorlanır mısın?


...
...

Olmadı bitti işte..

Eski güzel günler artık yok..
Kaderde var ayrılık..
Artık bir daha ne olacak ne zaman olacak
Nerede göreceğim seni bilmem
Ama unutmak zor o güzel günleri..
Yine gelsen hiçbir şey umurumda olmaz..

Unutmak zor bir eylem halidir insan için, hele çok mutlu olduğun bir ilişki sonrası unutmak daha zordur. İlişkinin bitmiş olması biterken nasıl bitiyor olmasının pekte önemi olmasa da yaşanılanları unutmak zordur

Hele hayatında ilk defa bu kadar çok mutlu olduysan bunun üstesinden gelmek daha zordur..
İşte seni çok mutlu etmiş sonra senden bir şekilde ayrılmış olan insanı unutmak ne kadar zordur?
#DengesizBirAdam
Seni çok mutlu eden ve sonra ayrıldığın insanı unutmakta zorlanır mısın?
Cevapla