Arkadaşlar sevgilimin annesiyle tanışmaya gittim ve kötü bir şey oldu :(?

Sevgilim uzun zamandır beni annesiyle tanıştırmak istiyordu, kabul ettim ve elimde bi kutu baklavayla gittim. İçeri girdim, oturuyoruz falan. Annesi getirdiğim baklavaları servis etmek için mutfağa geçiyordu, ben de yardım ediyim diye kadının peşinden giderken olan oldu. Koridorda kadının top şeklindeki kafasına dayanamadım, "HİS NEYM İS CON SİİNAAA" diye bağırarak kadına var gücümle rko çektim anlık bi refleksle... Yere yığıldı kadıncağız, sevgilim gürültüye geldi ve panikle bağırmaya başladı. Evden koşa koşa çıktım. Ne yapacağımı bilmiyorum, arayıp soramadım bile. Zaten sevgilimin foturafı wpden gitmiş, mesajlarım tek tik oluyo, normal arayınca da meşgul çalıyo telefonu bozuldu herhalde... Sizce evlerine tekrar mı gideyim, ne yapmam gerekiyor?
Güncellemeler
+1 yıl
C o n s i n a l a n d ı n ı z
Arkadaşlar sevgilimin annesiyle tanışmaya gittim ve kötü bir şey oldu :(?
Cevapla