Sevgilim fazla iyi, bundan rahatsız olmaya başladım. Ne yapmalıyım?

Merhabalar, öncelikle kendimi anlatmam gerekiyor. 20 yaşındayım uzun süredir herhangi bir sevgilim olmadı, sadece gelip geçici insanlarla takılıyordum. Ta ki sevgilimle karşılaşana kadar ve 2 aydır birlikteyiz. Başlarda ikimiz de gelip geçici olduğunu düşünüyorduk fakat tanıştıkça kafa yapımızın ve eğlence anlayışlarımızın aynı olması sebebiyle 1 haftada sevgili olduk. Bir haftada olursan tabii böyle olur demeden önce bu haftanın fazla dolu geçtiğini bilmenizi isterim. Öyle çocukça alınan bir karar değildi. Ardından her zamanki gibi iyi davranmaları bana batmaya başladı. Sadece kendi olmasını istiyorum ama o sürekli benim mutlu olacağım şekilde davranıyor, her özür dilediğinde veya bir davranışını değiştirdiğinde deliriyorum. Hatta bir kez ne sevdiğimi öğrenince hemen ertesi gün onu yapmıştı. Orijinal ve kendine has fikirleri olmaması beni çileden cikarmaya yetiyor. Çünkü her davranışımı onun bu özelliğine göre düzenler oldum. şu an uzak mesafe ilişkisine dönen ilişkimiz bence bitme aşamasında ama bazen onu sevdiğimi hissediyorum. Hem çok iyi bir insan olduğundan, hem eğlenebiliyor olmaktan ve bazen ona karşı sevgi dolu hissetmem yüzünden ayrilamiyorum. Ama bunun daha fazla surmeyecegini de biliyorum. Bu durumu onunla elbet görüştüm fakat değişen bir şey yok bu onun karakteri: insanları mutlu etmeye çalışmak... Ayrılmalı mıyız? Yorumlarınızı bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım arkadaşlar
Çünkü beni sevdiğini gösterememesi, ayni sevgi anlayışına ve aile ve yasam tarzina sahip olmamamiz bizi ayirdi. Yurdumun kızı diye dalga geçmeniz ve beddualı yorumlarınız cok yersiz. Sevgilimin sürekli iyi olması bir sorun, hiçbir insan kendine bunu yapmamalı. İstemediği şeyleri bile sırf karşısındakini sevdiği için yapıyorsa o zaman o insanın karşısındakinin aynası olmasından farkı kalır mi? Sürekli birine borcunuz olsa ödeyip kurtulur muydunuz yoksa yine mi borc alirdiniz?
Sevgilim fazla iyi, bundan rahatsız olmaya başladım. Ne yapmalıyım?
Cevapla