Çünkü beni sevdiğini gösterememesi, ayni sevgi anlayışına ve aile ve yasam tarzina sahip olmamamiz bizi ayirdi. Yurdumun kızı diye dalga geçmeniz ve beddualı yorumlarınız cok yersiz. Sevgilimin sürekli iyi olması bir sorun, hiçbir insan kendine bunu yapmamalı. İstemediği şeyleri bile sırf karşısındakini sevdiği için yapıyorsa o zaman o insanın karşısındakinin aynası olmasından farkı kalır mi? Sürekli birine borcunuz olsa ödeyip kurtulur muydunuz yoksa yine mi borc alirdiniz?
Sevgilim fazla iyi, bundan rahatsız olmaya başladım. Ne yapmalıyım?
Çünkü beni sevdiğini gösterememesi, ayni sevgi anlayışına ve aile ve yasam tarzina sahip olmamamiz bizi ayirdi. Yurdumun kızı diye dalga geçmeniz ve beddualı yorumlarınız cok yersiz. Sevgilimin sürekli iyi olması bir sorun, hiçbir insan kendine bunu yapmamalı. İstemediği şeyleri bile sırf karşısındakini sevdiği için yapıyorsa o zaman o insanın karşısındakinin aynası olmasından farkı kalır mi? Sürekli birine borcunuz olsa ödeyip kurtulur muydunuz yoksa yine mi borc alirdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer