Sevgilimle buluştuğumuzda çoğunlukla sarılıp öpüşüyoruz fazla sohbet etmiyoruz. Normal mi?

Coronadan dolayi zaten biryerlere gidemiyoruz park veya arabada oturuyoruz ve cogunlukla sariliyoruz opusuyoruz, cok nadirende sohbet edip konusuyoruz, cok monoton olmasindan korkuyorum surekli opusup koklasirsak bi sure sonra sıkılma ihtimali var. Sizce ne yapmaliyim? Ilk aylarda oldugumuzdan dolayi boyle olabilir mi
Sevgilimle buluştuğumuzda çoğunlukla sarılıp öpüşüyoruz fazla sohbet etmiyoruz. Normal mi?
Cevapla