Daima soru sorar, meraklı biridir
Ama biz sanki evlenirsek bu evlilik yürür mü bilmiyorum :(
Ama biz sanki evlenirsek bu evlilik yürür mü bilmiyorum :(
Başka şeylerle meşgul oluyorsa ya odak problemi vardır ki bu en iyi ihtimal, ya da sana sandığın kadar değer vermiyordur. Sonuçta seven bir insan aynı zamanda iyi bir dinleyicidirde
Benimle evlenmek için can atıyor. Her gün bunu dile getiriyor ama bilmiyorum bu dediğimi de aynı zamanda yapıyor :/
Onu en iyi sen tanirsın ki. Ben simdi düsuncelerime gore sevmiyor ilgisiz ve yeterince deger vermiyor demek ki derim. Çunku ben iliskimde bi animi bile bosa gecirmek istemeyen biriydim. Sen ne hissediyorsun onemli olan bu. Bi kadin hisseder.. sevmiyorsa hisseder.. degistiyse hisseder.. Seninde icinden ne geciyorsa emin ol doğru olan odur canim.
Sanki eskisi kadar değer veemiyor
O zaman eskisi kadar deger vermiyodur
Sanki.
Cevap
8Cevap
Seninle konuşurken başka şeylerle ilgilenen erkek sence seninle ilgileniyor gibi mi Ortada ilgi denen bisey yok mantıklı ol az
:( :(
Once karsidaki evlilik istiyor mu diye dusun bence. Karsidaki ciddi deilse bos hayaller
Her gün evlenmek istediğini ifade ediyor
Bazen ailesine tanıştırıp çapkın olabiliyorlar dikkat et
Evliliklerin çoğu yürümüyor zaten. O yüzden fazla takılma.
Sağol moral oldu bu :(
Abla kaç yaşındasın utan bu yaşta ilgi mi olur?😂
Gidin evlenin. jsjsjsjsjs
25 yaşındayım
ilgisizdir önemsizdir
:(
Ondan bir cacık olmaz
Neden biraz açıklar mısın
Bilmiyorum dedikten sonra evlilik düşünme onunla.
:( haklısın
Kim bilcek
Yorum
Başka şeyler ne?
Aşırı meraklı, bir de çok ters cevaplar verebiliyor
Uğraşma boşuna
:(
Yürümez
Neden biraz açıklar mısınız
Seninle konuşurken başka şeylerle ilgilenen insan sana değer vermiyordur. Yine de karar senin.
Bencede.
Bok gibidir
Niye
İlgi ister ilgi vermez
İlgi veriyordu ama sanki ilgisi azaldı
Azalır ya da artar hep aynı olamaz ki
Birden düştü bu :(
Biraz cilve Naz öpüşme felan diriltir belki
Ne gibi başka sey
Başka şey yok, kıymet veriyorum ama ben kıymetsiz oluyorum :(:(
Konuşmak istermisin iyi değilsin🤔😑
Sana diyorum
:( yok o kişiye vefam gereği teşekkür ederim kalsın. Normalde de özel tercihim değil
Kötü bir amacım yok
Sağ olun teşekkür ederim
Peki
Laa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?